قابلیت گیمینگ در اج؟ مرورگر مایکروسافت کامل‌تر می‌شود

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
یک مرد در حال استفاده از گوشی لوگو مایکروسافت اج / Microsoft Edge در پس زمینه
مایکروسافت قصد دارد تا با قابلیت دستیار بازی کوپایلت در اج، دل گیمرها را به‌دست آورد.
تبلیغات

بنابر بیانیه‌ی مایکروسافت، این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Game View برای کوپایلت در مرورگر اج است. این ویژگی با هدف ارائه‌ی راهکارهای مرتبط با بازی‌های ویدیویی برای گیمرها در خود مرورگر اج در حال توسعه است.

قابلیت Game View به کاربران اجازه می‌دهد تا به دستیار هوش مصنوعی کوپایلت که به‌طور خاص روی بازی‌ها متمرکز است دسترسی داشته باشند.

کاربران می‌توانند درباره‌ی بازیِ در حال اجرا سؤالاتی بپرسند؛ مانند: چگونه از این مرحله عبور کنم؟ یا بهترین ترفند برای مبارزه با دشمنان در این مرحله‌ی به‌خصوص چیست؟

مرورگر  اج در کنار کوپایلت ماکروسافت در ویندوز باز است

انتظار می‌رود ویژگی جدید، اطلاعات و پیشنهادات مرتبط را مستقیماً در قسمت کوپایلت نمایش دهد و نیاز به جابه‌جایی بین تب‌ها و جست‌وجو در وب را از بین ببرد.

Game View در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و فقط در Edge Canary دردسترس است. این یعنی Game View ممکن است فعلاً عملکرد ناپایدار داشته باشد.

مایکروسافت از بیلد Canary برای جمع‌آوری بازخورد و اصلاح باگ‌ها قبل از انتشار عمومی استفاده خواهد کرد. فعلاً مشخص نیست Game View چه زمانی به‌صورت عمومی دردسترس قرار می‌گیرد.

در صورت اجرای موفقیت‌آمیز، Game View می‌تواند راهکاری مناسب برای گیمرها ارائه دهد تا به اطلاعات و کمک‌های مربوط به بازی فعلی خود بدون ترک مرورگر دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات