نرم‌افزار ویرایش عکس Enhance-X برای گلکسی A53 و گلکسی A34 منتشر شد

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
نرم افزار دوربین گلکسی A53 سامسونگ
نرم‌افزار ویرایش عکس Enhance-X، بعد از آپدیت اندروید ۱۴ دردسترس کاربران گلکسی A53 و A34 قرار گرفت.
تبلیغات

کاربران گوشی‌های گلکسی A53 و گلکسی A34 بعد از دریافت به‌روزرسانی One UI 6 که مبتنی بر اندروید ۱۴ است، توانایی استفاده از برنامه‌ی ویرایش عکس Enhance-X را پیدا کرده‌اند.

برنامه‌ی مورد بحث در گذشته تنها در انحصار پرچم‌داران سامسونگ بود، اما سامسونگ چندی پیش اعلام کرد که این برنامه را برای انواع گوشی میان رده خود نیز منتشر خواهد کرد. گلکسی A54 اولین میان‌رده‌ای بود که به این نرم‌افزار مجهز شد.

به گزارش سم‌موبایل، کاربران گوشی گلکسی A34 که اکنون در برخی کشور‌ها به‌روزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرده‌‌اند، می‌توانند با مراجعه به گلکسی استور برنامه‌ی Enhance-X را دانلود و نصب کنند.

با وجود اینکه سامسونگ به صورت رسمی انتشار Enhance-X برای میان‌رده‌های سال ۲۰۲۲ خود را اعلام نکرده است، اما بر اساس بررسی‌های زومیت، کاربران گوشی‌های گلکسی A73 نیز می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

گوشی گلکسی A33 هم به احتمال زیاد بعد از دریافت اندروید ۱۴، قابلیت پشتیبانی از برنامه‌ی یادشده را خواهد داشت. علاوه بر گوشی‌های نام‌برده، می‌توان انتظار داشت که برخی دیگر از مدل‌های گوشی سامسونگ نیز در آینده از برنامه‌ی Enhance-X پشتیبانی کنند.

برنامه‌ی Enhance-X در واقع مکملی برای ویراشگر اصلی تصویر در گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود و با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی به بهبود عکس‌های گرفته شده می‌پردازد.

از ویژگی‌های برنامه‌ی Enhance-X می‌توان به تبدیل ویدیو‌های کوتاه به کلیپ حرکت آهسته، علامت‌گذاری صورت‌های فلکی در آسمان، تایم‌لپس‌هاس ۲۴ ساعته و حذف اشیا با یک ضربه اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات