حالا کاربران گوشی گلکسی A34 هم به اندروید ۱۴ دسترسی دارند

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نمای دیگری از پنل پشتی گلکسی A34
گوشی گلکسی A34 به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ (رابط کاربری وان‌یو‌آی ۶) را دریافت کرد.
تبلیغات

سامسونگ به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری وان‌یو‌آی ۶ مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای گلکسی A34 منتشر کرده است. این شرکت چند هفته پیش به‌روزرسانی آزمایشی بتای وان‌یو‌آی ۶ را برای انواع گوشی‌ سامسونگ میان‌رده در برخی کشورها منتشر کرده بود. کاربرانی که در آن برنامه‌ی آزمایشی بتا شرکت کردند، اکنون در بریتانیا به به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ دسترسی دارند.

چندین گوشی هوشمند دیگر سامسونگ از جمله گلکسی A54، گلکسی A73، گلکسی S22، گلکسی S23 و گلکسی Z Flip 5 و گلکسی Z fold 5 نیز شروع به دریافت به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ کرده‌اند.

منبعی در توییتر اعلام کرد به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ (رابط کاربری وان‌یو‌آی ۶) برای گوشی گلکسی A34 5G اکنون با فرم‌ور A346BXXU4BWK2 دردسترس است.

این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط برای آزمایش‌کنندگان بتای وان‌یو‌آی ۶ در بریتانیا دردسترس است، اما انتظار می‌رود کاربران و کشورهای بیشتری در چند روز آینده این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

به‌روزرسانی همچنین شامل پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر ۱۴۰۲) است که چندین آسیب‌پذیری در نرم‌افزار را برطرف می‌کند.

رابط کاربری وان‌یو‌آی ۶ مبتنی بر اندروید است و چندین ویژگی جدید را برای گوشی گلکسی A34 به ارمغان می‌آورد. نرم‌افزار جدید دارای چینش جدید منوی Quick Panel، طراحی بهینه‌تر برای پنل نوتیفیکیشن، ویجت جدید پخش‌کننده‌ی فایل چندرسانه‌ای با انیمیشن‌های شکل موج و ایموجی‌های کاملاً جدید است.

سامسونگ همچنین تمامی برنامه‌های پیش‌فرض، از جمله اپلیکیشن دوربین را با کنترل‌های ساده‌تر، بهبود بخشیده است. ویجت ساعت صفحه‌قفل هم گزینه‌های فونت، اندازه و امکانات قرارگیری بیشتری دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات