پیام‌رسان مایکروسافت تیمز میزبان فروشگاه داخلی می‌شود

چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو مایکروسافت تیمز / Microsoft Teams در پس زمینه مشکی
مایکروسافت تیمز به‌زودی به کاربران امکان می‌دهد تا بدون خروج از برنامه، محصولات خود را بخرند.
تبلیغات

مایکروسافت آماده است تا تغییرات بزرگی به‌کمک ویژگی‌هایی که در رویداد Ignite امسال معرفی شدند، در اپلیکیشن تیمز اعمال کند. یکی از تغییرات حیاتی که مایکروسافت به‌دلایل نامعلومی در رویداد گفته‌شده به آن اشاره نکرد، اضافه‌شدن پرداخت الکترونیکی برای تجربه‌ی بهتر پرداخت درون‌برنامه‌ای در اپلیکیشن تیمز بود.

در‌حال‌حاضر، مایکروسافت تیمز درون خود فروشگاه برنامه دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا برای بهبود فعالیت‌های خود در آن‌ها کاوش و پس از نتیجه‌گیری، آن‌ها را با‌هم ادغام کنند. علاوه‌بر‌این، بخش تیمز استور به‌زودی شامل دستگاه‌های تأیید‌شده‌ی تیمز می‌شود. چنین اتفاقی بدین‌معنا است که کاربران می‌توانند انواع هندزفری و دوربین و گوشی تلفن رومیزی را بدون خارج‌شدن از برنامه بخرند.

کاربرانی که کسب‌و‌کار کوچکی دارند و می‌خواهند دستگاه‌های تأیید‌شده‌ی تیمز را بخرند، باید از وب‌سایت فروش دستگاه مایکروسافت محصول مدنظر خود را بررسی و تهیه کنند. آن‌ها می‌توانند هنگام راه‌اندازی فروشگاه درون‌برنامه‌‌ایِ تیمز، محصولات مدنظرشان را از آن‌جا نیز بخرند.

براساس بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، ردموندی‌ها قصد دارند این قابلیت را به‌صورت آزمایشی در فوریه‌ی ۲۰۲۴ (بهمن و اسفند ۱۴۰۲) به تیمز اضافه کنند. تاریخ اعلام‌شده‌ی مایکروسافت دقیق نیست و ممکن است بسته به شرایط تغییر پیدا کند.

مایکروسافت اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات ظاهری فروشگاه مذکور منتشر نکرده است؛ اما به‌احتمال زیاد طراحی آن مشابه صفحه‌ی برنامه‌ها در تیمز خواهد بود. این امکان نیز وجود دارد که غول فناوری آمریکایی برای یکپارچگی بیشتر تیمز، هر دو فروشگاه را باهم ادغام کند.

فروشگاه تیمز محدودیت‌های از‌پیش‌تعیین‌شده‌ای با خود به‌همراه دارد. ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند که سرویس مدنظر فقط برای کاربران ایالات متحده و کانادا در‌دسترس خواهد بود.

نکته‌ی مهم دیگر این است خرید درون‌برنامه‌ای تیمز به کسانی محدود خواهد شد که از دستگاه‌هایی مانند لپ تاپ و کامپیوتر‌‌های رومیزی بهره می‌برند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات