اپرا وان منتشر شد؛ نسخه ویژه Opera با هوش مصنوعی

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
قابلیت هوش مصنوعی Aria در مرورگر اپرا وان Opera One
نسخه‌ی هوش مصنوعی مرورگر اپرا که با نام اپرا وان شناخته می‌شود، برای عموم کاربران در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

مدتی پس از رونمایی نسخه‌ی جدیدی از اپرا که به هوش مصنوعی مجهز است، این مرورگر سرانجام برای عموم مردم در دسترس قرار گرفت. اپرا وان (Opera One) فعلا در مرحله‌ی دسترسی اولیه قرار دارد و کاربران ویندوز، مک و لینوکس می‌توانند آن را با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت دانلود کنند.

اپرا وان قابلیتی به نام Aria دارد که از منوی کناری (سایدبار) قابل دسترس است. برای شروع‌ کار با Aria می‌توانید از میان‌بر / + CTRL در ویندوز و / + Command در مک استفاده کنید. هوش مصنوعی Aria برای نسخه‌ی اندروید مرورگر اپرا نیز در دسترس قرار گرفته است.

هوش مصنوعی Aria نتیجه‌ی همکاری اپرا با OpenAI (خالق ChatGPT) است. Aria برای پاسخ به سؤالات کاربران، به مدل زبانی GPT متصل می‌شود و اطلاعات زنده از وب ارائه می‌دهد.

Aria همچون سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی، متن و کد می‌نویسد و افزون‌بر کاربرد عمومی، توانایی پاسخ به سؤالات مربوط‌به محصولات اپرا را نیز دارد.

بر اساس آنچه انگجت می‌گوید، کاربران می‌توانند ازطریق منوی کناری اپرا وان به ChatGPT و ChatSonic نیز دسترسی پیدا کنند. به‌منظور دسترسی به Aria باید در حساب کاربری اپرا لاگین کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات