ابزار هوش مصنوعی مولد مایکروسافت Designer به‌طور عمومی دردسترس قرار گرفت

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ابزار مایکروسافت Designer
اکنون کاربران می‌توانند با ابزار مایکروسافت Designer از هوش مصنوعی برای ایجاد طرح‌های گرافیکی زیبا استفاده کنند.
تبلیغات

Microsoft Designer ابتدا در اکتبر ۲۰۲۲ معرفی شد و اکنون دردسترس تعداد بیشتری از کاربران قرار گرفته است. غول فناوری اهل ردموند اخیراً با حذف فهرست انتظار و اضافه کردن مجموعه‌ی گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید به این سرویس، اکنون امکان استفاده از آن را برای علاقمندان به ایجاد محتوا با هوش مصنوعی فراهم کرده است.

اکنون می‌توانید در محیط Microsoft Designer با تایپ کردن درخواست موردنظرتان در کادر متنی، طرح‌های موردنظرتان را ایجاد کنید. به‌عنوان مثال با نوشتن عبارت «پست رسانه‌ی اجتماعی درمورد کنسرت تابستانی» فقط در چند ثانیه چندین طرح مطابق نیازتان تولید خواهد شد و سپس می‌توان آن را دانلود یا سفارشی‌سازی کنید.

ابزار مایکروسافت Designer

ابزار هوش مصنوعی Microsoft Designer به افرادی که با فتوشاپ یا حتی پاورپوینت آشنایی ندارند کمک می‌کند در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. البته برخی ویژگی‌های جدید این برنامه درحالت آزمایشی قرار دارند. فراتر از‌آن، به‌زودی ابزار Fill، ابزار پس‌زمینه و ابزار پاک‌کن هوش مصنوعی نیز به برنامه‌ی مذکور اضافه خواهد شد.

به گزارش XDA، مایکروسافت تصمیم دارد Designer را روی مرورگر اج نیز ارائه دهد تا بتوانید راحت‌تر به عملکردهای آن دسترسی داشته باشید. می‌توانید با کلیک روی نماد Designer و تایپ توضیحات متنی درمورد طرح گرافیکی موردنظرتان، بدون ترک صفحه‌ی وب فعال روی مرورگر خود، به‌طور مستقیم آن را ایجاد کنید.

توجه داشته باشید Designer درحال‌ حاضر به‌صورت پیش‌نمایش و رایگان ارائه شده است ولی همه‌ی قابلیت‌های برنامه‌ریزی‌شده در آن وجود ندارد و مایکروسافت به‌مرور زمان قصد دارد ویژگی‌های جدید را اضافه کند. شرکت ردموندی، Designer را به‌عنوان برنامه‌ای رایگان نگه می‌دارد اما پس‌از راه‌اندازی عمومی، ویژگی‌های برتر برای مشترکان شخصی و سازمانی Microsoft 365 اضافه خواهد شد. البته برای آزمایش نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌یافته‌ی Designer به حساب مایکروسافت نیاز دارید و پیش‌نمایش نسخه‌ی اج نیز اکنون به نوار کناری مرورگر مذکور اضافه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات