آپدیت جدید Phone Link از راه رسید؛ آی مسیج اپل در لپ‌تاپ‌های ویندوزی!

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
آی مسیج روی Phone Link ویندوز ۱۱
جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن Phone Link ارسال و دریافت پیام‌های آی‌مسیج را در کامپیوترهای ویندوزی امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت جدیدترین به‌روزرسانی Phone Link را منتشر و پشتیبانی از سیستم‌عامل iOS را برای اولین بار به این اپلیکیشن اضافه کرد. نسخه‌ی جدید Phone Link به کاربران آیفون امکان می‌دهد به کامپیوترهای مجهزبه ویندوز ۱۱ متصل شوند و پیام‌های آی‌مسیج را ارسال و دریافت کنند. Phone Link همچنین برقراری و دریافت تماس و مشاهده‌ی نوتیفیکیشن‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

مایکروسافت می‌گوید به‌روزرسانی جدید Phone Link در ۸۵ کشور به ۳۹ زبان مختلف قابل‌دسترس است و تا حدودا سه هفته‌ی دیگر تمامی کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند ازطریق Phone Link به آیفون متصل شوند.

بر اساس گزارش ورج، اپلیکیشن Phone Link پیام‌ها را ازطریق بلوتوث برای مخاطبان ارسال می‌کند. در ادامه سیستم‌عامل iOS جلوی این پیام‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را ازطریق سرویس آی‌مسیج ارسال می‌کند. آیفون‌های اپل به شیوه‌ای مشابه تشخیص می‌دهند که در حال ارسال پیام به آیفونی دیگر هستید یا نه؛ پیام‌هایی که در بین دو آیفون ارسال می‌شوند به رنگ آبی درمی‌آیند و پیام‌های دیگر به رنگ سبز قابل‌رؤیت هستند.

Phone Link در حال حاضر به شیوه‌ای محدود از سیستم‌عامل iOS پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌هایش صرفا شامل مشاهده‌ی نوتیفیکیشن و برقراری تماس و ارسال پیامک به یک مخاطب است نه گروهی از مخاطبان. برخلاف اندروید، نمی‌توانید اپلیکیشن‌های آیفون را روی کامپیوتر ویندوزی اجرا کنید.

به‌علاوه امکان همگام‌سازی تصاویر وجود ندارد. مایکروسافت در داخل اپلیکیشن Photos ویندوز ۱۱ امکان همگام‌سازی تصاویر را با آی‌کلاد فراهم کرده است. بدین ترتیب بعید نیست که Phone Link نیز در آینده به چنین قابلیتی مجهز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات