هوش مصنوعی جدید لینکدین ساخت پروفایل‌های جذاب را ساده‌تر می‌کند

جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیکون لینکدین / LinkedIn در نمایشگر آیفون
مایکروسافت ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای لینکدین معرفی کرده است تا کاربران بتوانند پروفایل‌های جذاب‌تری بسازند.
تبلیغات

فعالان حوزه‌ی کسب‌و‌کار علاقه‌ی زیادی به شبکه‌ی اجتماعی لینکدین دارند تا افزون‌بر ارتباط با افراد بیشتر، شانس خودشان را برای حضور در شرکت‌های بهتر امتحان کنند. بر اساس گزارش ZDNet، لینکدین که تحت مالکیت مایکروسافت است میزبان یک ابزار هوش مصنوعی جدید شده. این ابزار مبتنی‌بر مدل زبانی GPT شرکت OpenAI است.

دستیار هوش مصنوعی جدید لینکدین به کاربران امکان می‌دهد متن‌های جذابی برای بخش About و Headline پروفایل خود بنویسند. این دو بخش در پروفایل‌های لینکدین اهمیت زیادی دارند و نوشتن متن جذاب برای آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

پس از نوشته شدن متن توسط هوش مصنوعی، کاربر می‌تواند آن را مطابق سلیقه‌ ویرایش کند. لینکدین می‌گوید «شخصی‌سازی همچنان اهمیت دارد» و به همین دلیل کاربران بهتر است حتما متن نوشته‌شده با هوش مصنوعی را به سبک خودشان ویرایش کنند.

قابلیت جدید لینکدین صرفا در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که سرویس اشتراکی LinkedIn Premium را با قیمت ماهانه ۴۰ دلار تهیه کنند. دستیار هوش مصنوعی لینکدین در ابتدا به‌صورت آزمایشی به گروه کوچکی از کاربران ارائه می‌شود و در ماه‌های آینده در دسترس تمامی کاربران اشتراکی قرار می‌گیرد.

لینکدین همچنین مشغول کار روی ابزاری بر پایه‌ی هوش مصنوعی برای تشریح شغل است. به‌لطف این ابزار، کارفرمایان می‌توانند توضیحات بهتری برای شغل‌ها بنویسند و توجه افراد بااستعداد‌تری را به شرکت خود جلب کنند. کاربر صرفا کافی است اطلاعات اصلی مربوط‌به شغل را به هوش مصنوعی لینکدین بدهد تا متن جذابی تحویل بگیرد.

مایکروسافت هفته‌ی گذشته آیکون بینگ را به مرورگر اج اضافه کرد. این آیکون به کاربران امکان می‌دهد پس از وارد شدن به صفحات وب (ازجمله سایت لینکدین) از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده کنند. اگر با مرورگر اج وارد لینکدین شوید، به یک‌سری ابزارهای هوش مصنوعی برای نوشتن متن پست‌ها دسترسی خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات