اپلیکیشن موبایلی بینگ آپدیت شد؛ اسکایپ به چت‌بات مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بینگ جدید روی موبایل و دسکتاپ
مایکروسافت ضمن به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های بینگ و اج می‌گوید قابلیت چت‌بات موتور جست‌و‌جوی بینگ را به اسکایپ اضافه می‌کند.
تبلیغات

ظاهرا مایکروسافت آماده است که نسخه‌ی جدید بینگ را در دسترس عموم مردم قرار دهد. کمتر از یک هفته پس از اعمال تغییراتی در هوش مصنوعی بینگ برای جلوگیری از ارائه‌ی پاسخ‌های عجیب‌و‌غریب، ردموندی‌ها اعلام کرده‌اند قابلیت‌های جدید بینگ را در اپلیکیشن موبایلی نیز در دسترس قرار می‌دهند. این تغییرات در اپلیکیشن موبایلی مرورگر اج نیز اعمال شده‌اند. البته کاربران قبل از استفاده از این سرویس‌ها باید حتما در فهرست انتظار مایکروسافت ثبت‌نام کنند.

اضافه کردن ابزارهای هوش مصنوعی بینگ به اپلیکیشن موبایلی باعث می‌شود کاربران بیشتری به نسخه‌ی جدید موتور جست‌و‌جوی مایکروسافت دسترسی داشته باشند. گوگل، بزرگ‌ترین رقیب بینگ، فعلا چت‌بات به موتور جست‌و‌جوی خود اضافه نکرده است.

نسخه جدید اپلیکیشن موبایل بینگ با چت بات

حدودا دو هفته پس از رونمایی نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی بینگ، چند میلیون نفر در سراسر دنیا با بینگ جدید کار کرده‌اند. مایکروسافت می‌گوید اکثر این کاربران نگاهی مثبت به بینگ داشتند، اما این موتور جست‌و‌جو در برخی موارد به کاربران توهین‌ و از جملاتی عجیب استفاده کرد.

نسخه‌ی جدید بینگ که بر پایه‌ی فناوری مورداستفاده در ChatGPT توسعه داده شده است، کلاس جدیدی از ابزارهای هوش مصنوعی به‌حساب می‌آید. این ابزارها با استفاده از مدل‌های زبانی بسیار بزرگی توسعه داده می‌شوند تا جملات قابل‌فهم بسازند. ChatGPT افزون‌بر نوشتن متن‌های عادی می‌تواند شعر و ایمیل و حتی کد نیز بنویسد.

با وجود تمامی مزایا، چت‌بات‌ها همچنان ابزارهایی ناقص به‌حساب می‌آیند و گاهی اوقات پاسخ‌های عجیب روی صفحه نمایش می‌دهند. همین موضوع باعث شد مایکروسافت هفته‌ی گذشته محدودیت جدیدی برای بینگ اعمال کند. این محدودیت کمتر از قبل شده است، اما همچنان کاربر نمی‌تواند مثل قبل تا هر زمان که دلش خواست با بینگ جدید چت کند.

سه آیفون در حال نمایش نسخه جدید اسکایپ با بینگ

بر اساس گزارش آسوشیتد پرس، مایکروسافت گفته است که فناوری جدیدش را به پیام‌رسان اسکایپ نیز اضافه می‌کند. در نسخه‌ی به‌روزشده‌ی اسکایپ، کاربران خواهند توانست مستقیما با بینگ حرف بزنند یا چت‌بات را به مکالمات دیگر اضافه کنند. برای نمونه به هنگام برنامه‌ریزی برای مسافرت با دوستان، می‌توانید بینگ را به چت اضافه کنید و نظرش را درمورد بهترین برنامه‌ی سفر بپرسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات