قابلیت ترجمه آفلاین گوگل ترنسلیت اکنون از ۳۳ زبان جدید پشتیبانی می‌کند

سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
5 قابلیت اپلیکیشن گوگل ترنسلیت
نسخه‌ی اندروید و iOS مترجم متن گوگل ترنسلیت قابلیت ترجمه‌ی آفلاین را برای ۳۳ زبان جدید ارائه می‌دهد.
تبلیغات

گوگل با ابزار قدرتمند مترجم متن خود، این امکان را دراختیار کاربران سرتاسر جهان قرار داده است تا بتوانند با روشی آسان با مردم سایر کشورها که زبان متفاوتی دارند گفت‌وگو کنند یا از آن برای ترجمه‌ی مقالات زبان‌های دیگر بهره ببرند. گوگل‌ ترنسلیت طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته که یکی از آن‌ها قابلیت ترجمه‌ی آفلاین است. اکنون هر دو نسخه‌ی اندروید و IOS این برنامه از امکان ترجمه‌ی آفلاین ۳۳ زبان جدید پشتیبانی می‌کنند.

به‌نوشته‌ی XDA، کاربرانی که به زبان‌های Basque، Cebuano، Chichewa، Corsican، Frisian، Hausa، Hawaiian، Hmong، Igbo، Javanese، Khmer، Kinyarwanda، Kurdish، Lao، Latin، Luxembourgish، Malagasy، Maori، Myanmar (Burmese)، Oriya / Odia، Samoan، Scots Gaelic، Sesotho، Shona، Sindhi، Sundanese، Tatar، Turkmen، Uyghur، Xhosa، Yiddish، Yoruba و Zulu صحبت می‌کنند قادر خواهند بود از قابلیت ترجمه‌ی آفلاین گوگل‌ ترنسلیت بهره ببرند.

گوگل ترنسلیت برنامه‌ای نسبتاً ساده است که عملکردهای مختلفی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با تایپ کلمات و جمله‌ها در این برنامه، ترجمه‌ی آن را به زبان‌های دیگر مشاهده کنید. این اپلیکیشن حتی امکان ترجمه‌ی متن‌های نوشته شده روی عکس‌ها را دارد و با بهره گرفتن از قابلیت‌های گوگل لنز، می‌تواند متن‌های دنیای اطراف شما مثل تابلو‌ها و غیره را به‌طور زنده ترجمه کند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب گوگل ترنسلیت می‌توان به پشتیبانی از حالت ترجمه‌ی مکالمه‌ای اشاره کرد که می‌تواند جمله‌های دو نفر با دو زبان مختلف را به‌طور لحظه‌ای ترجمه کند. این ابزار همچنین امکان ترجمه‌ی صوتی را برای بسیاری از زبان‌های دنیا ارائه می‌دهد.

برای استفاده از قابلیت ترجمه‌ی آفلاین گوگل ترنسلیت باید ابتدا وارد منوی تنظیمات این برنامه شده و سپس روی Offline translation ضربه بزنید. در این قسمت می‌توانید بسته‌ی زبان مورنظر خود را دانلود کنید تا درصورت عدم دسترسی به اینترنت همچنان بتوانید از قابلیت‌های ترجمه‌ی گوگل بهره ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات