معرفی برنامه های عجیب و غریب اندروید

سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
برنامه های عجیب و غریب اندروید
در این مقاله فهرستی از اپلیکیشن‌های عجیب و غریب اندرویدی را آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را دانلود و نصب کنید.
تبلیغات

وقتی به جایگاه برنامه‌های گوشی‌های هوشمند نگاه می‌کنیم، تعداد زیادی از آن‌ها کاربردی هستند و برخی دیگر برای برقراری ارتباط یا موارد دیگر طراحی شده‌اند. ازطرف دیگر، برخی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های عجیبی را ساخته‌اند که باعث می‌شود در اولین مواجه با آن‌ها کمی تعجب کنیم. برخی از این برنامه‌ها واقعاً بی‌معنی به‌نظر می‌رسند و شاید برخی از آن‌ها برای ما مفید باشند.

گاهی شاید فکر کنیم در درجه‌ی اول چرا چنین اپلیکیشن‌هایی وجود دارند. این نوع برنامه‌ها در بیشتر مواقع باعث تعجب کاربران می‌شوند و شاید این سؤال را در ذهن مردم ایجاد کند که چرا توسعه‌دهندگان آن‌ها را ساخته‌اند و چرا افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. به‌هرحال برخی کاربران از این نوع برنامه‌ها لذت می‌برند.

در این مقاله قصد داریم برخی از عجیب‌ترین برنامه‌های اندرویدی را به شما معرفی کنیم.

برنامه‌های عجیب و غریب اندروید که سرگرمتان می‌کنند

۱. S.M.T.H

برنامه S.M.T.H

شاید از خود بپرسید S.M.T.H به چه معنا است؟ این عبارت درواقع سرنام کلمات جمله‌ی «من را به بهشت بفرست» است. این برنامه مسافت عمودی پرتاپ گوشی شما را محاسبه می‌کند. بازیکنان باید برای پیشی گرفتن از سایرین، گوشی خود را تا جایی که می‌توانند روبه بالا پرتاپ کنند. این اقدام در بیشتر مواقع باعث نابودی گوشی شما خواهد شد.

اپلیکیشن‌های عجیب و غریب همیشه قوانین عجیبی هم دارند و در مورد S.M.T.H، چرخاندن گوشی در هوا باعث ارائه‌ی نتایج نادرست خواهد شد. علاوه‌براین ابتدا باید گوشی را تا ارتفاع ۲۰ سانتی‌متری و به آرامی به بالا پرتاپ کرده و سپس در پرتاپ‌های بعد، ارتفاع آن را افزایش دهید.

زومیت هیچ مسئولیتی درقبال آسیب‌هایی که احتمال دارد این برنامه به گوشی شما وارد کند برعهده نمی‌گیرد.

۲. Mobee

برنامه Mobee

Mobee یکی از عجیب‌ترین برنامه‌های اندرویدی انگیزشی است و به‌جای اینکه برای تماشای تلویزیون به شما پاداش دهد، برای صرف غذا و خرید، پول پرداخت می‌کند. شما با انجام مأموریت‌های این برنامه می‌توانید جایزه دریافت کنید. این اپلیکیشن شرکت‌ها و مغازه‌های مختلفی را روی نقشه نشان می‌دهند که پس از کسب امتیاز کافی، می‌توانید هدیه‌ی خود را از آن‌ها دریافت کنید.

۳. Viggle

برنامه Viggle

Viggle یکی از عجیب‌ترین برنامه‌های منتشر شده در گوگل‌پلی است. این اپلیکیشن قطعاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد زیرا برای خوش‌گذرانی‌های مختلف، هدایایی به‌دست خواهید آورد. برای دریافت امتیاز می‌توانید سریال‌ها و فیلم‌ها را در شبکه‌هایی مثل آمازون، نتفلیکس و Hulu تماشا کنید.

شما می‌توانید با امتیازات به‌دست آمده ازطریق Viggle، برای خرید در فروشگاه‌های معتبری مثل آمازون، والمات یا پرداخت‌های پی‌پال استفاده کنید.

برای تعامل با همه سرگرمی های مورد علاقه خود پاداش دریافت کنید! برای کسب امتیاز پرک، نمایش‌ها و فیلم‌ها را به‌طور زنده در تلویزیون یا ارائه‌دهندگانی مانند Netflix، Amazon، و Hulu بررسی کنید. در مرحله بعد امتیازات پرک خود را با جوایز واقعی مبادله کنید!

۴. Ghost Detector Real Life Radar

برنامه Ghost Detector Real Life Radar

بسیاری از مردم به روح اعتقاد دارد. این واقعیت که Ghost Detector Real Life Radar به‌طور خاص برای شکار ارواج ایجاد شده است، آن را به یکی از عجیب‌ترین برنامه‌های این فهرست تبدیل می‌کند. این برنامه ادعا می‌کند که قابلیت شناسایی روح را دارد و درواقع آن‌ها را روی صفحه‌ی رادار مانند خود نمایش می‌دهد. البته به‌نظر نمی‌رسد یک برنامه‌ی گوشی‌ هوشمند بتواند چنین کاری انجام دهد.

۵. Nothing

برنامه Nothing

برنامه‌های زیادی در پلی‌استور وجود دارند که بیش‌از یک میلیون‌بار دانلود شده‌اند. این مورد نشان می‌دهد کاربران اندروید نقدهای مثبتی به یک برنامه یا بازی داشته‌اند. Nothing یکی از جدیدترین برنامه‌هایی است که به رقم یک میلیون دانلود دست یافته است. این برنامه اساساً کاری انجام نمی‌دهد.

اگرچه Nothing عملاً هیچ کاربردی ندارد اما به‌نظر می‌رسد بین کاربران اندروید محبوبیت بالایی دارد زیر تعداد دانلود‌های آن در مدت کوتاهی از مرز یک میلیون‌بار عبور کرد.

۶. Find My Parked Car

برنامه Find My Parked Car

اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که معمولاً فراموش می‌کنید خودروتان را کجا پارک کرده‌اید، این برنامه قطعاً برای شما مفید خواهد بود. Find My Parked Car به شما اجازه می‌دهد با چند ضربه‌ی ساده، خودرو پارک‌شده‌ی خود را ازطریق نقشه پیدا کنید و بنابراین در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

برای استفاده از Find My Parked Car ابتدا باید مکان خودرو را ذخیره کنید. اپلیکیشن مذکور از GPS و شبکه‌های موبایلی برای ذخیره‌ی موقعیت مکانی خودرو استفاده می‌کند.

اکنون درصورتی که بخواهید از محل پارک خودرو خود مطلع شوید، می‌توانید از Find My Parked Car برای یافتن آن استفاده کنید.

۷. Fake Chat Maker - WhatsMessage

برنامه Fake Chat Maker

یکی از دیوانه‌کننده‌ترین برنامه‌های فهرست ما، Fake Chat Conversion است. این برنامه نمایه‌ای جعلی واتساپی برای شما ایجاد می‌کند تا ازطریق آن مکالمه‌های جعلی داشته باشید که شبیه گفت‌وگوهای واقعی به‌نظر می‌رسند.

Fake Chat Conversion به شما اجازه می‌دهد پیام‌ و تماس صوتی جعلی ایجاد کنید. هدف اصلی این اپلیکیشن شوخی و سرگرمی است تا با استفاده از آن دوستان خود را سرکار بگذارید.

علاوه‌براین اگر در مکانی حضور دارید و می‌خواهید خود را مشغول گفت‌وگو با شخصی دیگر نشان دهید، Fake Chat Conversion قطعاً به‌کارتان خواهد آمد.

۸. Embiggen

برنامه Embiggen

Embiggen یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در نگاه اول کمی از آن تعجب خواهید کرد. این اپلیکیشن فقط یک کار انجام می‌دهد؛ شما متنی در آن تایپ می‌کنید و برنامه متن را بزرگ‌تر می‌کند.

اگرچه قابلیت Embiggen در ابتدا بی‌فایده به‌نظر می‌رسد اما در برخی موارد می‌توان از این ویژگی استفاده کرد. به‌عنوان مثال می‌توانید پیام‌های کوتاه را در مکان‌هایی با صدای بلند تایپ کرده و آن‌ها را به فردی که نزدیک شما است نشان دهید.

۹. InstaMocks

برنامه InstaMocks

InstaMocks برنامه‌ای کوچک و کاربردی است که می‌توانید با استفاده از آن، اسکرین‌شات‌های مختلف را در قاب هر گوشی هوشمندی که تمایل دارید قرار دهید.

برنامه‌ی InstaMocks حدود ۴۰ مدل قاب گوشی‌های مختلف را دراختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید همزمان روی ۱۰ اسکرین‌شات کار کنید. بسیاری از افراد و به‌خصوص طراحان، برای ارائه‌ی مدل‌های پیش‌نمایش برنامه‌ها و بازی‌های خود از ابزارهایی مثل InstaMocks استفاده می‌:نند.

۱۰. Shark Tracker

برنامه Shark Tracker

آیا می‌دانستید می‌توان ازطریق گوشی هوشمند، الگوهای مهاجرت کوسه‌ها را ردیابی کرد؟ Shark Tracker ابزاری است که دقیقاً با همین هدف توسعه داده شده است. محققان دسته‌ای از کوسه‌ها برچسب‌گذاری کرده‌اند و این اپلیکیشن موقعیت مکانی آن‌ها را به شما نشان خواهد داد.

Shark Tracker به‌خصوص برای زیست‌شناسان بسیار مفید است و علاوه‌براین می‌تواند برنامه‌ای سرگرم‌کننده و آموزشی برای سایر افراد باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات