معرفی بهترین اپلیکیشن های ایرانی

جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 43 دقیقه
اپلیکیشن‌های ایرانی مختلفی برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند که نیازهای مختلفی مثل بانک آنلاین، خرید، دیکشنری، آموزش و غیره را رفع می‌کنند.
تبلیغات

رونق گرفتن اپلیکیشن‌های ایرانی باعث شد تا شاهد توسعه‌ی اپلیکیشن‌های بومی باکیفیتی باشیم که به‌راحتی می‌توانند با نسخه‌های خارجی رقابت کنند؛ حتی شاید از آن‌ها هم بهتر باشند. اما در سمت دیگر، روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن ایرانی عرضه می‌شود که اکثرشان کیفیت پایینی دارند.

تصمیم گرفتیم تا در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی ساخته‌شده تا به امروز را در دسته‌های مختلف برای گوشی آیفون و گوشی اندروید معرفی کنیم.

فهرست مطالب

بهترین اپلیکیشن های ایرانی مالی و بانکی

یکی از پرکاربردترین موارد که البته انتخابی هم به‌جز استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی نداریم، مباحث مالی است. اپلیکیشن‌های ایرانی زیادی برای انجام کارهای مالی توسعه یافته‌اند، ولی در این میان، چندتایی وجود دارند که به‌واسطه تجربه خوبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و در فهرست پردانلودترین اپلیکیشن‌های ایرانی هم قرار گرفتند.

آپ (آسان پرداخت)

اپلیکیشن آپ
اپلیکیشن آپ
اپلیکیشن آپ

آپ که یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌ها در حوزه پرداخت محسوب می‌شود، مجموعه‌ی کاملی از سرویس‌های پرداخت را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته اکثر کاربران صرفاً برای کارت به کارت کردن از این برنامه استفاده می‌کنند، ولی بد نیست بدانید آپ امکانات جالب دیگری هم دارد که برای نمونه باید به خرید انواع بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما، پرداخت قبوض مختلف و خرید شارژ سیم‌کارت اشاره کنیم. البته در کنار همه این خوبی‌ها باید به رابط کاربری قدیمی و نه‌چندان زیبای آپ هم اشاره کنیم که نیازی جدی به بازطراحی دارد.

همراه کارت

اپلیکیشن همراه کارت
اپلیکیشن همراه کارت
اپلیکیشن همراه کارت

همراه کارت یکی از رقیب‌های جدی آپ محسوب می‌شود که رابط کاربری زیباتر و کاربرپسندتری دارد، ولی امکانات کمتری را در مقایسه با آپ ارائه می‌دهد. همراه کارت امکان کارت به کارت را بین ۳۲ بانک و مؤسسه مالی فراهم می‌کند و امکانات جانبی دیگری مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ را هم ارائه می‌دهد. مزیت دیگر همراه کارت به آپ، امنیت بیشتر همراه کارت به کمک قابلیت ورود به اپلیکیشن با اثرانگشت یا رمز ورود است.

فانوس

اپلیکیشن فانوس
اپلیکیشن فانوس
اپلیکیشن فانوس

فانوس یکی از اپلیکیشن‌های پردانلود ایرانی برای مدیریت درآمد و هزینه‌ها محسوب می‌شود. با ثبت اطلاعات مالی در فانوس می‌توانید هزینه‌های اضافی را پیدا کنید و حتی هزینه‌های ماهیانه‌ی خود را با دیگران مقایسه کنید. به‌علاوه فانوس امکانات کاربردی دیگری هم مثل نوتیفیکیشن برای قسط‌ها و پرداخت‌ها، گزارش با فرمت اکسل و امکان تعریف رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن ارائه می‌دهد.

قبضینو

اپلیکیشن قبضیتو
اپلیکیشن قبضیتو
اپلیکیشن قبضیتو

قبضینو اپلیکیشنی سبک و کم‌حجم با رابط کاربری ساده است و همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، برای پرداخت قبوض استفاده می‌شود. با قبضینو می‌توانید قبض‌ها و جریمه‌های خود را پرداخت کنید. در ضمن می‌توانید قبض‌های خود را ذخیره کنید تا هرماه نیازی به واردکردن مجدد اطلاعاتتان نداشته باشید. البته این کار را اپلیکیشن‌های دیگری مثل آپ و همراه کارت هم انجام می‌دهند، ولی اگر نیازی به امکانات اضافی این دو اپلیکیشن ندارید، می‌توانید قبضینو را با حجمی کم دانلود و استفاده کنید.

حسابداری شخصی پارمیس همراه

اپلیکیشن حسابدار پارمیس
اپلیکیشن حسابدار پارمیس
اپلیکیشن حسابدار پارمیس

حسابدار شخصی پارمیس همراه ابزاری کاربردی برای ثبت هزینه‌ها و درآمدها و مانده‌حساب‌های بانکی و صندوق‌ها است. با این برنامه می‌توانید چک‌های خود را نیز مدیریت کنید. از دیگر ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های مدیریت وام و اقساط اشاره کرد.

پارمیس همراه امکان تعریف انواع حساب‌ها را دراختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌توان مخاطبان گوشی را نیز در آن تعریف کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه، امکان مدیریت درآمدها و هزینه‌های اعضای خانواده است و بدین‌ترتیب، می‌توانید روی ورودی‌ها و خروجی‌های درآمدی و هزینه‌های خود به‌دقت نظارت کنید.

نوبیتکس

اپلیکیشن صرافی رمزارز نوبیتکس
اپلیکیشن صرافی رمزارز نوبیتکس
اپلیکیشن صرافی رمزارز نوبیتکس

نوبیتکس یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که می‌توانید از آن برای خرید و فروش رمرزارزها در فضایی امن بهره ببرید.

پلتفرم نوبیتکس همواره سعی دارد جدیدترین و معتبرترین رمزارزها را دراختیار کاربران خود قرار دهد. شما می‌توانید با برنامه‌ی موبایلی این صرافی، بیت‌ کوین، اتریوم، تتر و غیره را به‌طور مستقیم یا در بازار معاملاتی آن خریداری کنید. امکان خرید با تتر و ریال ازجمله قابلیت‌های بسیار جذاب این برنامه است.

درکل اگر به فعالیت در بازار رمزارزها علاقه دارید، می‌توانید از نوبیتکس استفاده کنید و دیگر نگران تحریم‌شدن یا بسته شدن حساب‌های خود در صرافی‌های خارجی نباشید.

دیجی پی

دیجی پی
دیجی پی
دیجی پی

اپلیکیشن دیجی پی راهکار همه‌کاره‌ی پرداخت محسوب می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تمامی نیازهای پرداخت و دریافت خود را انجام دهند. با اپلیکیشن دیجی پی می‌توان پرداخت‌های روزانه و موردنیاز خود را انجام داد. کاربران قادر خواهند بود گزارش‌های کامل و دقیقی از تراکنش‌های آنلاین خود داشته باشند.

با کیف پول دیجی پی قادر خواهید بود پرداخت‌های آنلاین خود را با سرعت بسیار بالاتر انجام دهید. کیف پول دیجی پی جایگزین کارت بانکی شما است. با موجودی کیف پول می‌توان سیمکارت شارژ کرد، بسته اینترنت خرید و قبض‌های خدماتی را پرداخت کرد. این برنامه خدمات متنوع دیگری مثل کارت به کارت، خرید اقساطی از فروشگاه‌ها و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

هفهشتاد

اپلیکیشن هفهشتاد
اپلیکیشن هفهشتاد
اپلیکیشن هفهشتاد

با نصب سوپر اپلیکیشن هفهشتاد به بیش از ۳۰ سرویس کاربردی دسترسی پیدا کنید و در امنیت کامل تحت نظارت بانک مرکزی و در سریع‌ترین روش ممکن کارت به کارت انجام دهید، شارژ و بسته اینترنتی بخرید، بلیط هواپیما، اتوبوس و قطار رزرو کنید و قبوض‌تان را پرداخت کنید. این برنامه امکان پرداخت عوارض شهرداری و آزادراه‌ها را هم ارائه می‌دهد.

۷۸۰ پیش‌خوان پلیس هوشمند نیز دارد و امکاناتی مثل استعلام پلاک فعال و گذرنامه را ارائه می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی خرید و فروش کالا و خدمات

با همه‌گیری ویروس کرونا، بهتر است که کالاها و خدمات موردنیازمان را از طریق سرویس‌های آنلاین تهیه کنیم. خوشبختانه دیگر در این حوزه به سطحی رسیده‌ایم که هیچ نیازی به خروج از منزل نداریم و می‌توانیم هر کالا و سرویسی را با ثبت سفارش در اپلیکیشن‌های مربوطه تهیه کنیم.

دیجی‌کالا

اپلیکیشن دیجی کالا
اپلیکیشن دیجی کالا
اپلیکیشن دیجی کالا

دیجی‌کالا نیازی به معرفی ندارد و اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی اینترنتی هم، همه امکانات وب‌سایت آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. اپلیکیشن دیجی‌کالا یکی از خوش‌ساخت‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی محسوب می‌شود. به‌علاوه یک سری مزیت در مقایسه با وب‌سایت دیجی‌کالا هم دارد که برای نمونه می‌توانیم به پیشنهادهای شگفت‌انگیز مخصوص کاربران اپلیکیشن اشاره کنیم.

اُکالا

اپلیکیشن فروشگاه افق کوروش اُکالا
اپلیکیشن فروشگاه افق کوروش اُکالا
اپلیکیشن فروشگاه افق کوروش اُکالا

با اُکالا می‌توانید از یکی از محبوب‌ترین سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در سرتاسر ایران خرید کنید و درکمتر از یک‌ساعت کالای مورنظرتان را دریافت کنید. این برنامه امکان خرید از فروشگاه‌های افق کوروش را به‌صورت اینترنتی و تلفنی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز فراهم کرده است.

اُکالا انواع میوه و سبزیجات تازه را به‌فروش می‌رساند و تخفیف‌های فروشگاهی افق کوروش را نیز مدنظر قرار می‌دهد. با این برنامه می‌توانید در زمان و انرژی خود برای خرید کالاهای سوپرمارکتی صرفه‌جویی کنید.

اسنپ فود

برنامه اسنپ فود
برنامه اسنپ فود
برنامه اسنپ فود

اسنپ فود یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا در ایران محسوب می‌شود. البته خود اپلیکیشن اسنپ فود به لطف رابط کاربری ساده و عملکرد روان، جزو اپلیکیشن‌های برتر ایرانی به‌حساب می‌آید ولی هنوز فاصله زیادی با اپلیکیشنی عالی و بی‌نقص دارد.

‌شیپور

اپلیکیشن نیازمندی ها شیپور
اپلیکیشن نیازمندی ها شیپور
اپلیکیشن نیازمندی ها شیپور

شیپور مرجع نیازمندهای سرتاسر کشور است و با ظاهری زیبا و امکانات جذاب امکان خرید و فروش محصولات دست‌دوم و حتی نو را فراهم می‌کند. بسیاری از کاربران از این برنامه برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نظرشان با قیمت مناسب بهره می‌برند و حتی برای یافتن خانه، مغازه، زمین و خودرو نیز بسیار کاربرد دارد.

دیوار

اپلیکیشن دیوار
اپلیکیشن دیوار
اپلیکیشن دیوار

وب‌سایت دیوار مدت زیادی است که به‌عنوان یکی از برترین پلتفرم‌های خریدوفروش کالای دست‌دوم در ایران فعالیت می‌کند و اپلیکیشن این وب‌سایت هم، همه‌ی امکانات دیوار به گوشی‌تان می‌آورد؛ بنابراین تعجبی ندارد که جزو پردانلودترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار گرفته باشد.

با دیوار هر کالایی را به‌راحتی و در کمترین زمان بفروشید و علاوه‌بر این کالای کارکرده یا نو مورد نظرتان را با قیمت مناسب پیدا کنید.

آچاره

اپلیکیشن آچاره
اپلیکیشن آچاره
اپلیکیشن آچاره

اپلیکیشن‌های زیادی برای خدمات منزل وجود دارد، ولی آچاره به‌عنوان یکی از بازیگرهای اصلی این حوزه، اپلیکیشن خوش‌ساخت و سبکی دارد که دو سال متوالی به‌عنوان اپلیکیشن برگزیده خدمت‌رسانی انتخاب شد. در اپلیکیشن آچاره سرویس مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید تا فهرستی از متخصصان آن حوزه‌ به شما نشان داده شود؛ سپس می‌توانید با توجه به امتیاز و نظرات کاربران قبلی، متخصص مورد نظرتان را انتخاب کنید.

فیدیبو

اپلیکیشن Fidibo
اپلیکیشن Fidibo
اپلیکیشن Fidibo

برای خرید کتاب صوتی و کتاب الکترونیک اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که اکثرشان هم عملکرد کم‌وبیش یکسانی دارند. البته آرشیو آن‌ها با هم فرق دارد و اگر به‌دنبال کتاب صوتی یا کتاب الکترونیک خاصی می‌گردید، احتمالاً باید در دو سه اپلیکیشن جست‌وجو کنید. سه اپلیکیشن فیدیبو، طاقچه و نوار جزو پردانلودترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه محسوب می‌شوند؛ البته اپلیکیشن نوار فقط در حوزه کتاب صوتی و پادکست فعالیت می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی پادکست‌ چیست بزنید تا بیشتر با این نوع محتوا و روش تولید آن آشنا شوید.

کتابراه

اپلیکیشن کتابراه
اپلیکیشن کتابراه
اپلیکیشن کتابراه

کتابراه یکی دیگر از پلتفرم‌های جذاب مخصوص اهل کتاب است. این برنامه هزاران کتاب الکترونیکی با کیفیت را دراختیارتان قرار می‌دهد و رابط کاربری بسیار خوبی دارد.

بخش کتاب‌های صوتی کتابراه به کاربر اجازه می‌دهد در هر زمانی به محتوای مورد علاقه‌اش گوش دهد و نیازی به مطالعه‌ی نسخه‌ی متنی نداشته باشد. ازجمله ویژگی‌های جذاب این برنامه می‌توان به حالت تیره، نشانه‌گذاری روی صفحات کتاب‌های الکترونیکی، اشتراک گذاری و غیره اشاره کرد.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی حمل‌ونقل و سفر

اپلیکیشن‌های ایرانی مخصوص سفر وجودشان روی هر گوشی هوشمندی ضروری است. مهم نیست به قرار کاری می‌رویم یا دانشگاه یا حتی به شهرهای شمالی کشور سفر می‌کنیم؛ تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را باید همیشه روی گوشی خود نصب داشته باشیم. در نظر داشته باشید که به جز بحث مسیریابی، برای سایر موارد مربوط به حمل‌ونقل و سفر، چاره‌ای به جز استفاده از اپلیکیشن‌های ایرانی ندارید. 

جاباما

اپلیکیشن جاباما
اپلیکیشن جاباما
اپلیکیشن جاباما

در جاباما به بیش از ۵۰۰۰ اقامتگاه، ویلا، سوئیت و هتل در سراسر ایران برای رزرو دسترسی دارید. همچنین می‌توانید به وسیله تصاویر و نظرهای دیگر مسافران، انتخابی راحت و سریع داشته‌باشید. با این برنامه به‌راحتی در هر شهری از ایران و براساس بودجه‌ی خود می‌توانید خانه و ویلا و سوئیت اجاره کنید.

اسنپ

اپلیکیشن اسنپ
اپلیکیشن اسنپ
اپلیکیشن اسنپ

شاید بتوانیم اسنپ را ازجمله پرکاربردترین اپلیکیشن‌های ایرانی بدانیم؛ البته به‌شرطی که خودرو شخصی نداشته باشید. غیر از اسنپ فقط تعداد انگشت‌شماری اپلیکیشن تاکسی اینترنتی وجود دارد که هیچ‌کدامشان ازنظر تعداد کاربر درسطح برنامه‌ی مورد اشاره نیستند.

فارغ از هزینه سفرها و کیفیت خدمات و صرفاً از دید کیفیت اپلیکیشن، اسنپ اپلیکیشن‌ خوبی دارد که به‌راحتی روی گوشی‌های مختلف اجرا می‌شود. خوشبختانه اسنپ به‌روزرسانی‌های زیادی را برای اپلیکیشن‌های خود منتشر و سرویس‌های جدیدی را به لیست خدماتش اضافه می‌کند. البته اپلیکیشن اسنپ «سوپر اپ» محسوب می‌شود که امکان استفاده از دیگر سرویس‌های مجموعه اسنپ مثل سفارش غذا و رزرو هتل را هم ارائه می‌دهد.

نقشه مترو تهران

اپلیکیشن مترو تهران
اپلیکیشن مترو تهران
اپلیکیشن مترو تهران

اگر از مترو استفاده می‌کنید، اپلیکیشن مترو تهران را حتماً نصب کنید. این اپلیکیشن بانک کامل اطلاعات متروی تهران محسوب می‌شود که اطلاعات مهمی مانند نقشه مترو تهران، ایستگاه‌ها و از همه مهم‌تر، مسیریابی با مترو را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نشان

اپلیکیشن نقشه نشان
اپلیکیشن نقشه نشان
اپلیکیشن نقشه نشان

جایگزین‌های بومی زیادی تا به امروز برای اپلیکیشن Waze ساخته شده‌اند، ولی نشان را می‌توان نزدیک‌ترین اپ ایرانی به Waze دانست. البته باید این را بدانید که هنوز واقعا هیچ‌کدام از اپلیکیشن‌های مسیریابی بومی نتوانسته‌اند به کیفیت Waze برسند، ولی با توجه به محدودیت‌های استفاده از Waze در ایران، نشان جایگزین مناسبی برای آن محسوب می‌شود.

بلد

اپلیکیشن نقشه بلد
اپلیکیشن نقشه بلد
اپلیکیشن نقشه بلد

بلد پلتفرمی بسیار جامع برای نقشه‌یابی محسوب می‌شود که امکانات جذابی مثل رستوران‌ها و مکان‌های گردشگری نزدیک، ترافیک جاده‌ها، پمپ بنزین‌ها، سرویس‌های بهداشتی، کافه‌ها و ... را به شما نشان می‌دهد.

با بلد می‌توان بهترین مسیر را برای سفر انتخاب و ازطرفی با زبان شیرین فارسی و مرحله‌به‌مرحله به‌صورت صوتی برای حرکت بین جاده‌ها راهنمایی دریافت کرد.

علی بابا

برنامه خرید آنلاین بلیت علی بابا
برنامه خرید آنلاین بلیت علی بابا
برنامه خرید آنلاین بلیت علی بابا

اگر قصد سفر دارید، برای خرید بلیت هواپیما، قطار یا اتوبوس از اپلیکیشن علی بابا استفاده کنید. طبق ادعای شرکت علی بابا، این اپلیکیشن امکان تهیه بلیت را برای ۱۰۰ درصد پروازها، قطارها و اتوبوس‌ها به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌کند. از نظر طراحی و رابط کاربری هم، اپلیکیشن علی بابا امتیاز خوبی دریافت می‌کند. در کنار این موارد، با اپلیکیشن علی بابا می‌توانید انواع هتل‌های ایرانی و خارجی و همچنین تورهای مسافرتی را هم رزرو کنید.

باک

اپلیکیشن باک
اپلیکیشن باک
اپلیکیشن باک

باک پمب بنزین‌های اطرافتان را نشان می‌دهد. این برنامه فهرستی از پمب بنزین‌های اطرافتان را به ترتیب نزدیک بودن در اختیارتان می‌گذارد و با انتخاب هر کدام، قابلیت مسیریابی اپلیکیشن فعال شده و شما را از نزدیک‌ترین مسیر به آن هدایت می‌کند.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی سرگرمی و آموزشی

اگر بازی‌های ایرانی را کنار بگذاریم، اپلیکیشن‌های ایرانی کمی در حوزه سرگرمی وجود دارند که واقعا ارزش دانلود کردن داشته باشند. سهم زیادی از بخش سرگرمی در اختیار رسانه تعاملی یا VOD و استریم فیلم و سریال قرار دارد؛ بنابراین در این بخش، فهرست کوتاهی داریم که به دو بازیگر اصلی بازار سرویس‌های VOD ایران محدود می‌شود. اما در سمت دیگر، از نظر اپلیکیشن‌های آموزشی، تنوع زیاد و اپلیکیشن‌های خوبی وجود دارد که درادامه به محبوب‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

فیلیمو

اپلیکیشن فیلیمو
اپلیکیشن فیلیمو
اپلیکیشن فیلیمو

تقریبا از هر پنج بیلبورد سطح شهر، دو یا سه‌تای آن‌ها به فیلیمو اختصاص دارد. این برنامه که ازجمله پرمخاطب‌ترین سرویس‌های پخش فیلم و سریال در ایران محسوب می‌شود، امکانات بسیار خوبی دراختیار کاربران قرار می‌دهد

نسخه مخصوص «اندروید تیوی» اپلیکیشن‌های فیلیمو برای تلویزیون‌ هوشمند طراحی شده و حتی از نسخه اندرویدی آن‌ هم بهتر است؛ به‌طوری‌که به‌راحتی می‌توانید با دکمه‌های کنترل، فیلم یا سریال موردنظرتان را پیدا و تماشا کنید.

نماوا

اپلیکیشن فیلم و سریال نماوا
اپلیکیشن فیلم و سریال نماوا
اپلیکیشن فیلم و سریال نماوا

نماوا نیز یکی دیگر از بزرگان حوزه‌ی استریم فیلم و سریال در ایران محسوب می‌شود که محتوای بسیار زیادی برای همه‌ی سلیقه‌ها با دوبله و زیرنویس فارسی ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن نیز سرعت بسیار خوبی دارد و رابط کاربری آن به‌دقت طراحی شده تا هنگام استفاده نهایت لذت را از تماشای فیلم و سریال مورد نظرتان ببرید.

نماوا همچنین بخشی برای کودکان درنظر گرفته و علاوه‌بر این می‌توان فیلم‌های روز را ازطریق سینمای آنلاینش تماشا کرد.

آشپزی با سرآشپز پاپیون

اپلیکیشن آشپزی پایتون
اپلیکیشن آشپزی پایتون
اپلیکیشن آشپزی پایتون

آشپزی با سرآشپز پاپیون پردانلودترین اپلیکیشن ایرانی در حوزه آموزش آشپزی است که دستور پخت بیش از ۵۰۰۰ غذای ایرانی و خارجی را ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های اصلی این اپلیکیشن، حجم کم و سبک بودن آن است که امکان اجرای آن را روی گوشی ضعیف و اقتصادی فراهم می‌کند. نکته جالب در مورد این اپلیکیشن، مشارکت کاربران آن محسوب می‌شود؛ بدین‌صورت که می‌توانید از مراحل تهیه و غذای خود عکس بگیرید و آن‌ها را ارسال کنید که در صورت تأیید در صفحه مربوط به غذای مورد نظر نمایش داده می‌شود.

لرنیت

اپلیکیشن آموزش زبان لرنیت
اپلیکیشن آموزش زبان لرنیت
اپلیکیشن آموزش زبان لرنیت

اپلیکیشن لرنیت، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ایرانی محسوب می‌شود که زبان انگلیسی را با روش‌های نوین و البته لذت‌بخش به شما آموزش می‌دهد. ازجمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به محتوای آموزشی منظم و درس‌محور، ارائه‌ی تمرین‌های متنوع در قالب سرگرمی، آموزش صوتی گرامر به‌صورت ساده و روان و تقویت مکالمه، قدرت شنیداری و موارد دیگر اشاره کرد.

آپارات

اپلیکیشن آپارات
اپلیکیشن آپارات
اپلیکیشن آپارات

آپارات یک سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو است که می‌توانید با استفاده از آن کانال اختصاصی خود را راه‌اندازی و به تولید محتوا بپردازید. این پلتفرم امکانات متنوعی دراختیار کاربران قرار می‌دهد و آمارهای دقیقی درمورد ویدیوهای آپلودشده‌ی شما ارائه می‌کند.

آپارات سرویس کسب درآمد نیز دارد که درصورت تمایل می‌توانید با دستیابی به پیش‌شرط‌هایی مثل حداقل تعداد مشترکان کانال و حداقل میزان تماشای ویدیو، مثل یوتیوب از آن درآمد به‌دست آورید.

ازطرف دیگر آپارات اکنون میلیون‌ها ویدیو را میزبانی می‌کند که دردسته‌بندی‌های مختلف دردسترس کاربران قرار دارند که ازجمله می‌توان به محتوای آموزشی، سرگرمی، کودکان، فناوری و غیره اشاره کرد.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی سلامت و پزشکی

بخش سلامت و پزشکی جزو آن بخش‌هایی است که اپلیکیشن‌های ایرانی کاربردی و باکیفیتی دارد؛ چه برای رزرو وقت دکتر باشد، چه رژیم گرفتن و چه صرفا برای کسب اطلاعات در مورد داروها و موارد مختلف پزشکی.

دکتر ساینا

اپلیکیشن دکتر سارینا
اپلیکیشن دکتر سارینا
اپلیکیشن دکتر سارینا

دکتر ساینا یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه سلامت و پزشکی محسوب می‌شود که امکانات زیادی را در قالب اپلیکیشنی سبک ارائه می‌دهد. دکتر ساینا دو قابلیت اصلی مشاوره آنلاین و رزرو وقت دکتر را در همه تخصص‌ها ارائه می‌دهد. در کنار این دو، بانک اطلاعات کاملی هم از داروها و بیماری‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد.

پذیرش۲۴

اپلیکیشن پذیرش ۲۴
اپلیکیشن پذیرش ۲۴
اپلیکیشن پذیرش ۲۴

پذیرش۲۴ همان‌طور که نامش نشان می‌دهد، اپلیکیشنی برای نوبت‌گیری دکتر است. در پذیرش۲۴ صرفاً با جست‌وجوی نام پزشک یا بیمارستان یا حتی تخصص مورد نظرتان می‌توانید ساعات خالی نزدیک‌ترین پزشکان به موقعیت جغرافیایی خود را مشاهده کنید.

پذیرش۲۴ بیش از ۵۰۰ هزار نصب فعال دارد و چندین جایزه در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است.

کرفس

اپلیکیشن کرفس
اپلیکیشن کرفس
اپلیکیشن کرفس

حتی اگر از نظر جسمی در بهترین حالت ممکن به سر می‌برید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم که کرفس را نصب کنید. کرفس محبوب‌ترین اپلیکیشن ایرانی برای رژیم غذایی محسوب می‌شود که تا به امروز توانسته جوایز زیادی در جشنواره‌های ایرانی و حتی بین‌المللی کسب کند.

کرفس کالری مصرفی مورد نیازتان در هر روز را مشخص می‌کند و کمکتان می‌کند تا میزان کالری مصرفی روزانه خود را مدیریت کنید.

بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی کاربردی و ابزار

ابزارها و اپلیکیشن‌های کاربردی، بخشی جدانشدنی از گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند. با اینکه معمولا ترجیح می‌دهیم از ابزارهای خارجی استفاده کنیم، اما نمونه‌های ایرانی خوبی هم توسعه داده شده که درادامه به چند مورد از محبوب‌ترین و پردانلودترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

متن یار

اپلیکیشن متن یار
اپلیکیشن متن یار
اپلیکیشن متن یار

متن یار یکی از ابزارهای پرکاربرد محسوب می‌شود که به کمک فناوری OCR می‌تواند مدارک را اسکن کرده و به فایل متنی قابل‌ ویرایش تبدیل کند. با اینکه خود اپلیکیشن متن یار رایگان است، ولی برای استفاده از همه قابلیت‌های آن، باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید.

جعبه ابزار

اپلیکیشن جعبه ابزار
اپلیکیشن جعبه ابزار
اپلیکیشن جعبه ابزار

اپلیکیشن جعبه ابزار که دو بار برنده برترین ابزار در جشنواره وب و موبایل شده، بیش از ۸۰ ابزار کاربردی را در خود جای داده است. از ابزارهای مالی و پرداختی گرفته تا ابزارهای مربوط به حمل‌ونقل و ابزارهای ساده‌تر مثل خط‌کش، قطب‌نما، ذره‌بین و چراغ‌قوه.

ایرانسل من

ایرانسل من
ایرانسل من
ایرانسل من

اپلیکیشن‌ ایرانسل من نیازی به معرفی ندارد و برای مدیریت شارژ، بسته‌های اینترنتی و سایر بخش‌های سیم‌کارت این اپراتور استفاده می‌شود و قابلیت‌های فراوانی را دراختیارتان قرار می‌دهد.

همراه من

اپلیکیشن همراه من - همراه اول
اپلیکیشن همراه من - همراه اول
اپلیکیشن همراه من - همراه اول

همراه من، اپلیکیشن مدیریت سیم‌کارت‌های همراه اول است که امکانات مختلفی مثل مشاهده صورت‌حساب، شارژ باقی مانده، پرداخت کارکرد سیم‌کارت دائمی، خرید بسته و تخفیف‌های ویژه را ارائه می‌دهد و دسترسی به خدمات بسیار متنوع دیگری فراهم می‌کند.

فست‌دیک

دیکشنری فست دیک
دیکشنری فست دیک
دیکشنری فست دیک

Fastdic یکی از بهترین دیکشنری‌ها برای ترجمه کلمات فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی است. درحال‌حاضر، این برنامه حدود دو‌میلیون نفر کاربر فعال دارد که از محبوبیت و عملکرد قدرتمند آن حکایت می‌کند.

ازجمله قابلیت‌های مهم فست دیک می‌توان به پشتیبانی از ۲۰۰ هزار کلمه، بیش‌ از ۷۰ هزار جمله‌ی مثال، نمایش کلمات مترادف و متضاد، تلفظ صوتی آنلاین و ِآفلاین انگلیسی به لهجه‌ی آمریکایی و بریتانیایی و... اشاره کرد.

سیب اپ

سیب اپ
سیب اپ
سیب اپ

از آنجا که اپ‌استور اپل بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب و پرکاربرد ایرانی را حذف کرده است، کاربران آیفون و تبلت اپل نمی‌توانند به‌راحتی به ابزارهای موردنظرشان دسترسی داشته باشند. سیب اپ یکی از استورهای ایرانی برای iOS است که امکان دانلود برنامه‌های ایرانی و بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر را به‌راحتی و بدون نیاز به دور زدن تحریم فراهم می‌کند.

‌بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی مذهبی

فهرست بهترین اپلیکیشن های ایرانی بدون وجود دسته‌ی مذهبی کامل نخواهد بود. امروزه برای هر نیازی، اپلیکیشن خاصی وجود دارد و موارد مذهبی هم از این قاعده مستثنا نیستند. در این بخش، دو اپلیکیشن را معرفی می‌کنیم که به‌قدری کاربردی و کامل هستند که همه‌ی نیازهای کاربردی مذهبی را پوشش می‌دهند.

باد صبا

اپلیکیشن باد صبا
اپلیکیشن باد صبا
اپلیکیشن باد صبا

باد صبا با حدود ۲۰ میلیون کاربر فعال، نه‌تنها محبوب‌ترین اپلیکیشن مذهبی ایرانی محسوب می‌شود، بلکه به‌طورکلی یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی در همه دسته‌ها به‌حساب می‌آید. باد صبا کاملا رایگان است و امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای نمونه می‌توانیم به تقویم با نمایش وقایع مذهبی، قبله‌نما، رکعت‌شمار و ارائه اوقات شرعی مربوط به بیش از ۱۶۰۰ شهر جهان اشاره کنیم.

قرآن ذکر؛ تلاوت ، ترجمه و تفسیر

اپلیکیشن قرآن ذکر
اپلیکیشن قرآن ذکر
اپلیکیشن قرآن ذکر

ذکر، برنامه‌ای جامع با رابط کاربری ساده و روان به همراه امکانات بسیار جذاب مثل تلاوت آیات قرآن، تفسیر، ترجمه‌های فارسی، حالت تیره، یادداشت‌نویسی و اشتراک‌گذاری آیات و غیره را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. با دانلود این برنامه و طراحی چشم‌نواز از خواندن قرآن در هرلحظه‌ لذت ببرید.

ذکر به شما اجازه می‌دهد به تلاوت‌های بیش‌از ۱۰۰ قاری مشهور از سرتاسرجهان گوش دهید و آیات به‌طور همزمان با تلاوت رنگی می‌شوند. ازطرفی گوش دادن به تلاوت‌ها نیازی به دسترسی اینترنت ندارد.

شما کاربران زومیت از کدام اپلیکیشن‌های ایرانی استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات