امکان انتقال چت‌های نسخه اندروید واتساپ بدون نیاز به گوگل‌درایو احتمالاً به‌زودی فعال می‌شود

شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بج پیام دریافتی در واتساپ
به‌زودی می‌توانید چت‌های واتساپ خود را در گوشی‌های اندروید بدون نیاز به ایجاد نسخه‌ی پشتیبان در گوگل درایو، به دستگاه‌های دیگر انتقال دهید.
تبلیغات

واتساپ در جولای ۲۰۲۲ به‌روزرسانی جدیدی ارائه داد که امکان انتقال آسان نسخه‌ی پشتیبانی چت‌ها را بین نسخه‌ی اندروید و iOS فراهم کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد این پیام‌رسان تصمیم دارد قابلیت‌های جدیدی برای انتقال تاریخچه‌ی گفت‌وگوها ارائه دهد.

بررسی جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی واتساپ، نشان می‌دهد گزینه‌ی جدیدی به منوی تنظیمات گفت‌وگوهای این پیام‌رسان اضافه شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به ایجاد نسخه‌ی پشتیبان از چت‌ها در گوگل‌درایو، تاریخچه‌ی گفت‌وگوهای خود را از یک گوشی اندرویدی به گوشی دیگر انتقال دهند. اگر تصمیم دارید سوابق چت‌های واتساپی خود را به یک گوشی هوشمند جدید منتقل کنید، این ویژگی مطمئناً بسیار کاربردی خواهد بود.

قابلیت انتقال چت ها در نسخه اندروید واتساپ بدون گوگل درایو

به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، گزینه‌ی پشتیبان‌گیری از چت‌های واتساپ در گوگل‌درایو همچنان دردسترس کاربران خواهد بود و به‌نظر نمی‌رسد قابلیت جدید انتقال گفت‌وگوها به‌طور کامل جایگزین آن شود. اگر به نگه‌داری امن سوابق چت‌های واتساپی خود اهمیت می‌دهید، مطمئناً استفاده از هردو گزینه‌ی مذکور می‌تواند مفید باشد.

درحال‌حاضر مشخص نیست قابلیت انتقال آسان سوابق چت‌ها چه زمانی به نسخه‌ی عمومی واتساپ اضافه خواهد شد، اما ارتقا قابلیت‌های این پیام‌رسان مطمئناً برای بسیاری از کاربران یک خبر خوشحال‌کننده محسوب می‌شود. واتساپ اخیراً سعی کرده است قابلیت‌ها و امکانات مفیدی به پلتفرم پیام‌رسانی خود اضافه کند که یکی از آن‌ها پشتیبانی از پروکسی برای کاربران سرتاسر جهان بود.

علاوه‌براین به‌نظر می‌رسد واتساپ درحال بررسی قابلیت مدیریت همزمان چند حساب کاربری در یک دستگاه است و این ویژگی اکنون در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد. ازطرف دیگر پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در نسخه‌ی بتا iOS این پیام‌رسان فعال شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات