واتساپ بازیابی پیام‌های حذف‌شده را به‌طور محدود امکان‌پذیر کرد

سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
whatsapppoll
قابلیت جدید واتساپ تا پنج ثانیه به کاربر امکان می‌دهد پیام‌هایی که ازطریق گزینه‌ی Delete for Me حذف کرده، بازیابی کند.
تبلیغات

واتساپ ازاین‌پس به کاربرانش امکان می‌دهد گروهی از پیام‌هایی که به‌طور‌تصادفی حذف کرده‌اند، بازیابی کنند. قابلیت Accidental Delete به کاربران پنج ثانیه فرصت می‌دهد پیام‌های حذف‌شده را برگردانند.

در‌حال‌حاضر، واتساپ به دو شیوه حذف پیام‌ها را ممکن می‌کند. گزینه‌ی Delete for Me باعث پنهان‌شدن پیام از دید شما می‌شود؛ اما طرف مقابل همچنان پیام را می‌بیند. گزینه‌ی Delete for Everyone همان‌طور‌که از نامش پیدا است، پیام را برای تمام افراد حاضر در صفحه‌ی چت حذف می‌کند.

تا قبل از اِعمال تغییرات جدید اگر به‌طور‌اتفاقی گزینه‌ی Delete for Me را انتخاب می‌کردید، هیچ راهی برای بازگشت به عقب و حذف پیام برای طرف مقابل وجود نداشت. این شرایط زمانی بسیار آزاردهنده می‌شود که بخواهید پیامی حساس را از گروه‌های چت حذف کنید. پنج ثانیه زمانی طولانی نیست؛ اما می‌تواند برای اقدام سریع کافی باشد.

بکاپ واتساپ ؛ نحوه پشتبیان گیری از چت، فایل ها و تمام داده های واتساپ در اندروید
چت‌های واتساپ فقط در حافظه گوشی ذخیره شده و اگر پاک شوند دیگر نمی‌توان به آن‌ دسترسی داشت. در این مطلب روش‌های بکاپ گرفتن از واتساپ را شرح خواهیم داد.
بکاپ واتساپ ؛ نحوه پشتبیان گیری از چت، فایل ها و تمام داده های واتساپ در اندروید

قابلیت جدید واتساپ عملکرد خودکار دارد و به‌محض حذف پیام، آن را در قالب گزینه‌ی Undo خواهید دید. بر‌اساس بررسی‌های ورج، قابلیت یادشده صرفا برای گزینه‌ی Delete for Me کار می‌کند و اگر پیامی را ازطریق Delete for Everyone حذف کنید، خبری از نمایش گزینه‌ی Undo نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات