امکان فعال و غیرفعال کردن زیرنویس ویدیوها به نسخه اندروید و iOS توییتر اضافه شد

شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
توییتر گزینه‌ای برای روشن یا خاموش کردن زیرنویس ویدیوها در اپلیکیشن اندروید و iOS خود ارائه کرده است.
تبلیغات

حساب رسمی اپلیکیشن توییتر به‌تازگی اعلام کرده که درحال‌حاضر قابلیت تغییر زیرنویس برای همه‌ی کاربران اندروید و iOS این شبکه‌ی اجتماعی دردسترس قرار گرفته است. این ویژگی در بیانیه‌ی توییتری این شرکت، به‌عنوان یک دکمه‌ی CC توصیف شده که با ویدیوهایی که زیرنویس دارند، کار می‌کند. در ادامه، متن توییت حساب TwitterSupport را مرور می‌کنیم:

اکنون انتخاب با شما است. امکان تغییر زیرنویس برای همه‌ی کاربران iOS و اندروید دردسترس است. برای خاموش و روشن کردن زیرنویس‌ها، روی دکمه CC در ویدیوها ضربه بزنید.

حساب کاربری رسمی توییتر در پاسخ به این اعلامیه، جزئیات بیشتری درمورد قابلیت زیرنویس برای گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS ارائه داده؛ همچنین امکان تغییر زیرنویس از مدتی قبل روی نسخه‌ی وب توییتر دردسترس قرار گرفته است.

دیجیتال‌ترندز می‌نویسد، نیاز نیست هربار که می‌خواهید زیرنویس‌ها را برای ویدیوها فعال کنید، روی دکمه‌ی مخصوص آن ضربه بزنید. هنگامی‌که زیرنویس‌ها برای یک ویدئو روشن شود، سایر ویدیوهای موجود در نوار زمانی فعالیت شما که زیرنویس دارند نیز باید همچنان از این ویژگی بهره ببرند. توییتر در بخشی از توضیحات خود گفت:

ما ویژگی جدید زیرنویس را در نسخه‌ی اندروید توییتر آزمایش کردیم و درحال‌حاضر این قابلیت فعال است.

البته چند نکته در این‌ مورد وجود دارد. همان‌طور که حساب رسمی توییتر در اعلامیه‌ی خود خاطرنشان کرد، ویژگی جدید زیرنویس فقط برای ویدیوهایی که زیرنویس‌ها را فعال کرده‌اند، نشان داده می‌شود. علاوه‌براین، با توجه به اینکه چه تعدادی را دنبال می‌کنید، شاید تعداد ویدیوهای نوار زمانی توییترتان درحدی نباشد که واجد شرایط نمایش این کلید باشید. یافتن ویدیوهایی که زیرنویس روی آن‌ها فعال شده باشد، سخت است.

براساس آن‌چه تاکنون در اندروید مشاهده کرده‌ایم، به‌نظر می‌رسد ویژگی زیرنویس محدود و امکان تغییر آن در ویدیوهای تعبیه‌شده در توییت‌های نوار زمانی، قابل دیدن است. برای مشاهده‌ی زیرنویس‌های بسته و دکمه‌ی جابه‌جایی باید روی توییت موردنظر کلیک کنید تا باز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات