توسعه‌دهندگان اپل با مشکلی مواجه هستند که از انتشار اپلیکیشن در اپ‌استور مانع می‌شود

یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان اپل با مشکلی مواجه شده‌اند که آن‌ها را از تأیید اعتبار یا توزیع اپلیکیشن در اپ‌استور باز می‌دارد.
تبلیغات

گزارش‌های مربوط به مشکل جدیدی که برای توسعه‌دهندگان اپل ایجاد شده است، اولین‌بار سه‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته آغاز شد؛ درست هنگامی که توسعه‌دهنده‌ای پستی درباره‌ی مواجه‌شدن با پنجره‌ی خطا با عنوان «خطا در تجزیه‌‌وتحلیل نسخه‌ی برنامه» منتشر کرد. وی وقتی که قصد داشت اپلیکیشن خود را منتشر کند، با این پیام مواجه شد. پس از ارسال اولین پست در انجمن گفت‌وگوی توسعه‌دهندگان، بیش از ۱۵ صفحه نظر از سایر توسعه‌دهندگان منتشر شد که همگی با مشکل مشابهی مواجه شده‌ بودند.

AppleInsider می‌گوید اپل تصدیق کرده است که در صفحه‌ی وضعیت توسعه‌دهندگان، مشکلی در سیستم تحویل محتوای برنامه‌نویس وجود دارد؛ بااین‌حال، مشخص نیست آيا این مسئله با اشکال توزیع و اعتبارسنجی اپلیکیشن‌ها پیش از انتشار در اپ‌استور ارتباط دارد یا خیر. ظاهراً این باگ همچنان وجود دارد؛ زیرا انتشار پست‌های جدیدی از توسعه‌دهندگان را شاهد هستیم که به مواجهه آنان با این مشکل اشاره می‌کند.

خطای انتشار برنامه در اپ استور اپل

برخی از توسعه‌دهندگان خاطرنشان کرده‌اند که حذف داده‌ها و آرشیو‌های مشتق‌شده که قبلاً با همان نسخه از برنامه ایجاد شده‌اند، می‌تواند مشکل را برطرف کند. البته در برخی مواقع، برای برطرف‌کردن این باگ، به تلاش‌ بسیاری نیاز خواهید داشت. برخی دیگر از توسعه‌دهندگان نیز اشاره کرده‌اند که این راهکار مشکل آن‌ها را رفع نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات