به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن کیبورد سامسونگ می‌تواند اشتباهات تایپی شما را کاهش دهد

پنج‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن صفحه‌کلید سامسونگ برای اندروید می‌تواند به‌میزان درخورتوجهی به کاهش اشتباهات تایپی کاربر کمک کند.
تبلیغات

صفحه‌کلید سامسونگ از سال‌ها قبل به‌عنوان کیبورد پیش‌فرض گوشی موبایل و تبلت‌های این شرکت ارائه شده، اما در مقایسه با نمونه‌های رقیب ازجمله GBoard گوگل و گزینه‌های جایگزین دیگر، عالی نبوده است. بااین‌حال، سامسونگ به‌آرامی درحال بهبود اپلیکیشن صفحه‌کلید خود است و حالا به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده که می‌تواند اشتباهات تایپی کاربر را کاهش دهد.

همان‌طور که XDA اشاره می‌کند، نسخه‌ی ۵٫۴٫۷۰٫۲۵ صفحه‌کلید سامسونگ اکنون در فروشگاه گلکسی منتشر شده و فهرست تغیییرات ارائه‌شده برای این نسخه نشان‌دهنده‌ی یک به‌روزرسانی جذاب است. تغییر اصلی در این به‌روزرسانی، قابلیت بهبودیافته‌ی «پیشنهاد اصلاح متن» است که ابتدا با ارتقای One UI 4.0 اضافه شد و دستور زبان و عبارت‌ها را به‌طور خودکار با زیرخط سبز تصحیح می‌کند. با به‌روزرسانی جدید کیبورد سامسونگ، حتی اگر این ویژگی را خاموش کنید، اشتباهات تایپی‌ای که اغلب هنگام استفاده از کلیدهای خاص رخ می‌دهند، به‌طور خودکار اصلاح خواهند شد.

به‌روزرسانی جدید صفحه‌کلید سامسونگ برخی مشکلات مربوط به حافظه‌ی کلیپ‌بورد را نیز برطرف می‌کند و حالا جدیدترین موارد ثبت‌شده در این حافظه را برای دسترسی آسان‌تر نمایش می‌دهد. مشکل عملیات Paste با اپلیکیشن یادداشت‌برداری سامسونگ نیز رفع شده و علاوه‌براین اشکالی که در آن کلیپ‌بورد با تم‌های سفارشی و حالت تاریک، نمایش داده نمی‌شد، برطرف شده است.

نسخه‌ی ۵٫۴٫۷۰٫۲۵ صفحه‌کلید سامسونگ هم‌اکنون ازطریق فروشگاه گلکسی برای دستگاه‌های سامسونگ دردسترس قرار گرفته است؛ اگر این به‌روزرسانی همچنان برای شما دردسترس قرار نگرفته، باید کمی صبر کنید زیرا انتشار آن به مرور برای کاربران نواحی مختلف جهان، تکمیل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات