امکان درج برچسب محصولات در اینستاگرام برای همه‌ی کاربران آمریکایی دردسترس قرار گرفت

چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو اینستاگرام / Instagram در صفحه گوشی در دست چپ
اینستاگرام امکان ثبت برچسب برای محصولات برندها را روی تصاویر و ویدئوها برای همه‌ی کاربران ایالات متحده فعال کرد.
تبلیغات

همه‌ی کاربران اینستاگرام در ایالات متحده از امروز می‌توانند برچسب محصولات برندهای مختلف را در پست‌های خود ثبت کنند. این قابلیت قبلا فقط برای حساب‌های سازنده یا تجاری دردسترس بود و طی چند ماه آینده برای عموم کاربران ارائه خواهد شد.

به گزارش GSMArena، اینستاگرام در چندسال گذشته به‌تدریج به‌سمت فروش مستقیم محصولات از داخل پلتفرم خود پیش رفته است و جدیدترین به‌روزرسانی این شبکه‌ی اجتماعی نیز در راستای همین هدف ارائه شده است. با این به‌روزرسانی، کاربران راحت‌تر می‌توانند محصولاتی که در تصاویر، پست‌های ویدئویی و استوری‌های اینستاگرام ارائه شده‌اند را شناسایی کنند. این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد درنهایت بخش Reels را هم به این ترکیب اضافه کند.

برچسب گذاری محصولات در اینستاگرام

برای برچسب‌گذاری یک محصول ابتدا باید برند کالا را تگ کنید. پس از ایجاد پست و انجام تنظیمات لازم، یک برند را با استفاده از گزینه‌ی «تگ کردن افراد» برچسب‌گذاری کنید. سپس باید «تگ محصول» را مشاهده کنید. از این قسمت روی محصولی که در تصویر خود مشاهده می‌کنید ضربه زده و محصول موردنظر را از فهرست اقلام برند انتخاب کنید. دیگران می‌توانند روی یک محصول ضربه زده و آن را ازطریق پیوند قابل‌ردیابی یا به‌طور مستقیم از برنامه، خریداری کنند. اینستاگرام درحال آزمایش یک برنامه‌ی کسب درآمد از فروش با برخی سازندگان منتخب است.

کسب‌وکارها می‌توانند برچسب‌گذاری محصولات خود را مشاهده کرده و انتخاب کنند که آیا برچسب‌ها در برگه‌ی برچسب‌گذاری شده نمایان شوند یا خیر. علاوه‌براین شاید یک کسب‌وکار تصمیم بگیرد برچسب‌ها را برای محصولات خود غیرفعال کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات