فهرست دستگاه‌های سازگار با اپلیکیشن Expert RAW سامسونگ مشخص شد

دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فهرست دستگاه‌های سازگار با اپلیکیشن دوربین Expert RAW سامسونگ دردسترس قرار گرفت.
تبلیغات

درحال‌حاضر، اپلیکیشن دوربین Expert RAW سامسونگ فقط در دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا دردسترس است. بااین‌حال، همان‌طور‌که سامسونگ هفته‌ی گذشته تأیید کرد، این برنامه به‌زودی برای تعداد بیشتری از پرچم‌داران سری گلکسی ارائه خواهد شد. حال پیش از انتشار رسمی این اپلیکیشن، فهرست کامل گوشی‌های سازگار با این اپلیکیشن منتشر شده است.

به‌گزارش XDA طبق اعلام انجمن سامسونگ، اپلیکیشن Expert RAW برای گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس، سری گلکسی اس ۲۱، گلکسی زد فولد ۳ و... ر دردسترس قرار خواهد گرفت. سامسونگ اعلام کرده است حداقل سخت‌افزار موردنیاز برای این اپلیکیشن تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، اگزینوس ۹۹۰ یا قوی‌تر، ۸ گیگابایت رم، دوربین تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال دوبرابری و پشتیبانی از Bayer RAW است.

Expert RAW از ۲۵ فوریه (۶ اسنفد ۱۴۰۰) برای سری گلکسی اس ۲۲ دردسترس قرار خواهد گرفت. گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی زد فولد ۲ نیز به‌ترتیب در مارس و آوریل این اپلیکیشن را دریافت خواهند کرد. پس‌از‌آن نوبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی زد فولد ۲ خواهد رسید. سامسونگ خاطرنشان می‌کند که گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس، گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ پیش‌نیازهای لازم برای Expert RAW را ندارند؛ زیرا دوربین تله‌فوتو در این گوشی‌ها از قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال دوبرابری بهره نمی‌برد.

در‌ادامه، فهرست آن دسته از گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ را مشاهده می‌کنید که اپلیکیشن Expert RAW را دریافت خواهند کرد:

  • گلکسی اس ۲۲ اولترا
  • گلکسی اس ۲۲ پلاس
  • گلکسی اس ۲۲

اوایل مارس

  • گلکسی اس ۲۱ اولترا

آوریل

  • گلکسی زد فولد ۳

نیمه‌ی دوم ۲۰۲۲

  • گلکسی اس ۲۰ اولترا
  • گلکسی نوت ۲۰ اولترا
  • گلکسی زد فولد ۲

Expert RAW اپلیکیشن دوربین قدرتمندی است که ویژگی‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای ازجمله کنترل‌های کامل دستی را ارائه می‌دهد. این برنامه از فیلم‌برداری چند فریم HDR پشتیبانی می‌کند و به‌ شما امکان می‌دهد عکس‌ها را با فرمت‌های JPEG و DNG RAW ذخیره کنید. Expert RAW با اپلیکیشن ادوبی لایت‌روم نیز یکپارچه شده است و به‌ کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌های RAW خود را مستقیماً برای ویرایش نهایی در این اپلیکیشن باز کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات