تست سقوط گلکسی S22 اولترا مقاومت پرچمدار سامسونگ را به‌ چالش می‌کشد

شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی S22 اولترا سامسونگ در آزمون سقوط از ارتفاع ظاهر شده تا نحوه‌ی مقاومت نمایشگر، بدنه و دوربین گوشی هنگام برخورد با سطح بتنی را به نمایش بگذارد.
تبلیغات

گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از شیشه‌ی محافظ جدید کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده می‌کنند و قابی از جنس آلیاژ آلومینیوم مقاوم دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد استفاده از این دو المان باعث شده گلکسی S22 نسبت‌ به مدل‌های پیشین مقاومت بیشتری دربرابر خراش و ساییده شدن نشان دهد، بااین‌حال مهم‌ترین آزمون مقاومت هر گوشی هوشمند، مقاومت دربرابر سقوط از ارتفاع است.

به نوشته‌ی فون‌آرنا، گلکسی اس ۲۲ اولترا (Samsung Galaxy S22 Ultra) در اولین آزمون سقوط از ارتفاع، ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر می‌شود.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

کانال PBK در یوتیوب یک دستگاه گلکسی S22 اولترا جدید را پس از جدا کردن نایلون‌های محافظ در آزمون سقوط از ارتفاع مورد بررسی قرار داده است. در این آزمایش، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ از ارتفاعی نسبتاً استاندارد روی سطحی بتنی انداخته شد.

متأسفانه به‌دلیل طراحی جدید پنل پشتی و عدم استفاده از برآمدگی برای میزبانی از دوربین‌ها، اولین قربانی آزمون سقوط گلکسی S22 اولترا، دوربین فوق عریض آن بود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت تهیه‌ی گلکسی S22 اولترا حتماً قاب محافظی نیز برای گوشی بخرید. اکثر قاب‌های گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که جلوی ضربه‌ی شدید به دوربین را بگیرند.

به‌ نظر می‌رسد نمایشگر چشم‌نواز گلکسی S22 اولترا یکی دیگر از نقاط ضعف این دستگاه در آزمون سقوط از ارتفاع است. سقوط دستگاه روی گوشه‌ی نمایشگر باعث شد صدمه‌ی شدیدی به نمایشگر وارد شود. اگر پنل جلویی دستگاه به‌صورت مستقیم روی بتن می‌افتاد احتمالاً نمایشگر آسیب شدید‌تری می‌دید.

گلکسی S22 اولترا جدیدترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ است که از نمایشگری باکیفیت، پردازنده‌ی قدرتمند و طراحی جذاب بهره می‌برد. سامسونگ تصمیم گرفت سری گلکسی نوت را به پایان راه برساند و مشخصه‌های این گوشی‌ها را در قالب گلکسی S22 اولترا به مخاطبانش ارائه دهد.

گفتنی است جدیدترین گوشی سامسونگ به دست زومیت رسیده و در آینده‌ای نزدیک شاهد بررسی عمیق و دقیق آن توسط کارشناسان ما خواهید بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات