زوم به مناسبت عید کریسمس محدودیت ۴۰ دقیقه‌ای تماس تصویری را برمی‌دارد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
زوم در سه بازه زمانی چند روزه به کاربران اجازه می‌دهد تماس تصویری فراتر از استاندارد ۴۰ دقیقه‌ای داشته باشند.
تبلیغات

با فرا رسیدن سال نوی میلادی، بسیاری از سرویس‌ها امکانات ویژه‌ای را برای جشن گرفتن عید در کنار کاربرانشان تدارک می‌بینند. زوم نیز در نظر گرفته تا برخی از محدودیت‌های اپلیکیشن خود را برداشته و به کاربران اجازه تماس‌های تصویری طولانی‌تری را بدهد.

اصولا تماس‌های تصویری در اپلیکیشن زوم، محدودیت زمانی ۴۰ دقیقه‌ای دارند و با اتمام زمان مدنظر، کاربران باید تماس مجددی را برقرار کنند. در همین راستا، سران زوم تصمیم گرفته‌اند طی چندین عید در مذاهب مختلف که تا پایان سال ۲۰۲۰ و روزهای ابتدای ۲۰۲۱ برگزار می‌شوند در سه بازه زمانی، محدودیت زمانی تماس تصویری را بردارد. چنین اقدامی در ماه گذشته میلادی برای جشن گرفتن عید شکرگزاری نیز صورت گرفته بود.

بازه‌های زمانی که زوم محدودیت تماس تصویری را برخواهد داشت به شرح زیر هستند. ساعت شروع و پایان بازه‌ها به وقت تهران ویرایش شده‌اند.

  • ۶:۳۰ عصر ۲۷ آذر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر ۲۹ آذر
  • ۶:۳۰ عصر ۳ دی تا ۲:۳۰ بعد از ظهر ۶ دی
  • ۶:۳۰ عصر ۱۰ دی تا ۲:۳۰ بعد از ظهر ۱۳ دی

اصولا در چنین روزهایی، اعضای خانواده یا دوستانی که از هم دور هستند با تماس‌های ویدیویی، جشن را به یکدیگر تبریک می‌گویند. بااین‌حال، شیوع بیماری کرونا و خطر ابتلا به ویروس COVID-19 سبب شده تا افرادی که در نزدیکی یکدیگر زندگی می‌کنند نیز با استفاده از تماس‌های ویدیویی جویای حال یکدیگر باشند.

اقدام اپلیکیشن زوم نیز به برقراری تماس‌های طولانی‌مدت و بدون اضطراب از امکان قطعی تماس صورت بگیرد. درصورتی‌که علاقه‌مند به استفاده از سرویس‌های دیگر به‌صورت رایگان هستید، گوگل نیز در نظر گرفته تا تمامی تماس‌ها با اپلیکیشن میت را تا روز ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) رایگان کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات