Visual Story سونی با فضای ذخیره‌سازی ابری برای iOS منتشر شد

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
برنامه Visual Story سونی با قابلیت‌های مختلف برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد. این برنامه ویژگی‌هایی همانند ایجاد گالری دارد.
تبلیغات

سونی برنامه جدید iOS را برای عکاسان حرفه‌ای که از دوربین این شرکت استفاده می‌کنند، منتشر کرده است. درکنار فضای ذخیره‌سازی ابری، این برنامه از انتقال خودکار دوربین‌ سونی، ایجاد گالری و ارسال آسان وب به مشتریان تصویربرداران، برخوردار است. بر اساس گزارش PetaPixel، برنامه Sony Visual Story با هدف بهره‌مندی تصویربرداران حرفه‌ای مجالس عروسی و سایر جشن‌ها، راه‌اندازی شده است.

ویژگی‌های این برنامه شامل انتقال خودکار تصاویر به برنامه iOS و سرویس‌های ابری از دوربین‌های سازگار سونی است و همین‌طور می‌توان به انتخاب سریع به لطف هوش مصنوعی، همگام‌سازی در دستگاه‌های iOS و سایر موارد اشاره کرد.

شرکت سونی تحویل فوری به مشتریان و گزینه پیوند به شبکه‌های اجتماعی را هم در گالری‌های آنلاین برجسته می‌کند. Visual Story شامل یک ویرایشگر تصاویر اساسی  است. تعداد زیادی از دوربین‌های سونی با برنامه Visual Story سازگار هستند که شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

سونی قصد دارد در بهار سال ۲۰۲۱ دوربین a7 III را به این لیست اضافه کند و بر اساس گزارش‌های منتشرشده، به ‌دنبال توسعه‌ی نسخه اندروید Visual Story است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات