با ویژگی‌های جدید اپلیکیشن یوتیوب آشنا شوید

پنج‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب، ویژگی‌های جدیدی به این اپلکیشن و پلتفرم یوتیوب اضافه کرد. با این به‌روزرسانی کار کردن با اپلیکیشن یوتیوب راحت‌تر از قبل می‌شود.
تبلیغات

امروز به‌روزرسانی بزرگی برای اپلیکیشن و پلتفرم یوتیوب در اندروید و iOS منتشر شد. این به‌روزرسانی جدید یک سری ویژگی‌های جدید، ساده‌تر شدن رابط کاربری و از همه مهم‌تر، یک سری ژست حرکتی جدید به‌همراه دارد.

با تغییرات جدید کاربران راحت‌تر می‌توانند وارد حالت تمام‌صفحه یا از آن خارج شوند. کافی است ویدئو را به سمت بالا بکشید تا به حالت افقی یا تمام‌صفحه دربیاید. برای اینکه از حالت افقی یا تمام‌صفحه خارج شوید، باید ویدئو را به سمت پایین بکشید.

دکمه زیرنویس (Close Caption) دیگر در زیر منوی سه‌نقطه پنهان نیست و در همان منوی اصلی ویدئو قابل مشاهده است. این اتفاق برای دکمه Autoplay هم رخ داده و کاربران سریع‌تر می‌توانند به این دکمه دسترسی پیدا کنند.

گوگل چند وقت پیش ویژگی Video Chapters را برای نسخه دسکتاپ یوتیوب ارائه کرد و حالا این ویژگی به اپلیکیشن یوتیوب هم اضافه شده است. این ویژگی بخش‌های مختلف ویدیوها را به‌صورت تصاویر کوچک به کاربران نشان می‌دهد. با این ویژگی می‌توانید دقیقا به لحظه خاص ویدیوی مدنظر بروید.

از دیگر تغییرات به‌وجودآمده می‌توان به نمایش یک سری پیشنهاد اشاره کرد؛ مثلا یوتیوب به کاربران پیشنهاد می‌کند برای تماشای ویدئو باید گوشی را چرخاند یا ویدئو را در حالت واقعت مجازی مشاهده کرد. گوگل اعلام کرده است که در آینده پیشنهادهای بیشتری به یوتیوب اضافه می‌شود تا کاربران راحت‌تر بتوانند ویدیوها را مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات