واتساپ به کاربران اجازه خواهد داد که برای هر گفت‌وگو از تصویر پس‌زمینه جداگانه استفاده کنند

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با استفاده از ویژگی جدید واتساپ نه‌تنها می‌توان تصویری را برای همه گفت‌وگوها به‌صورت پس‌زمینه انتخاب کرد؛ بلکه امکان انتخاب تصویر پس‌زمینه به‌صورت جداگانه برای هر گفت‌وگو فراهم می‌شود.
تبلیغات

واتساپ یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان است که در ایران نیز مخاطبان بسیاری دارد. با این حال، این پیام‌رسان بارها مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و یکی از دلایل نیز امکان شخصی‌سازی بسیار محدود در مقایسه با سایر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام محسوب می‌شود.

ازجمله خواسته‌های کاربران، امکان تنظیم تصویر پس‌زمینه برای هر گفت‌وگو به‌صورت جداگانه است؛ اما چنین قابلیتی هنوز در واتساپ وجود ندارد. درواقع کاربر می‌تواند تصویری را انتخاب کرده و آن را برای تمامی گفت‌وگوها تنظیم کند. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد که واتساپ به انتقادات واکنش نشان داده و به‌زودی ویژگی‌های بیشتری به پیام‌رسان خود اضافه می‌کند.

یکی از این ویژگی‌ها نیز پاسخی به درخواست مکرر کاربران است و امکان تنظیم تصویر پس‌زمینه جداگانه برای هر گفت‌وگو به پیام‌رسان واتساپ اضافه می‌شود. چنین موضوعی را رسانه‌ی خبری WABetainfo مدعی شده و همراه با گزارش، تصویری نیز از ویژگی جدید در اختیارمان قرار می‌دهد.

ویژگی جدید واتساپ

در تصویر می‌توان مشاهده کرد که امکان تنظیم تصویری به‌عنوان تصویر پس‌زمینه برای تمامی چت‌ها یا چت به‌خصوصی وجود دارد. در گزارش توضیح داده می‌شود که این قابلیت هم‌اکنون در نسخه بتا 2.20.200.11 اپلیکیشن واتساپ برای سیستم‌عامل اندروید قابل دسترس است و علاقه‌مندان با نصب این نسخه می‌توانند به ویژگی ذکرشده دسترسی داشته باشند.

درحالی‌که ویژگی جدید برای نسخه اندروید اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ آزمایش می‌شود، دور از ذهن نیست که به‌زودی چنین ویژگی به نسخه iOS اپلیکیشن متعلق به شرکت فیسبوک اضافه شود. نظر شما کاربران زومیت در مورد قابلیت جدید پیام‌رسان واتساپ چیست؟ آیا از چنین امکانی استقبال می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات