سرویس ‌های جیمیل و گوگل درایو با اختلال مواجه شده‌اند

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
کاربران گزارش داده‌اند که امکان آپلود فایل‌ها در جیمیل و گوگل درایو را ندارند.
تبلیغات

حتی تبدیل شدن به یکی غول‌های نرم‌افزاری نیز به این معنی نخواهد بود که پروژه‌ها، خدمات و اپلیکیشن‌هایتان بدون هرگونه مشکلی کار خواهند کرد. به‌نظر می‌رسد که طی چند ساعت گذشته، برخی سرویس‌های جی سوئیت گوگل به مشکل برخورده‌ و خدماتشان را به درستی ارائه نمی‌دهند. در این میان نیز بیشترین مشکلات، مربوط به سرویس ارسال نامه‌های الکترونیکی جیمیل بوده؛ به‌نحوی که کاربران گزارش داده‌اند، نمی‌توان فایلی را در این سرویس آپلود و ارسال کرد.

گوگل نیز این موضوع را تأیید کرده و در صفحه مختص وضعیت اپلیکیشن‌های خود توضیح داده که در حال بررسی مشکلات پیش‌آمده است. درحال‌حاضر کافی است نگاهی به توییتر بیندازیم تا سیلی از گزارش‌های کاربران مبنی بر مشکلات پیش‌آمده برای جیمیل و گوگل درایو را مشاهده کنیم.

گویا درحال‌حاضر می‌توان از سرویس جیمیل استفاده ارسال کرد؛ اما به‌شرطی که نیازی به آپلود فایلی وجود نداشته باشد. سرعت آپلود فایل در سرویس جیمیل بسیار کاهش یافته است و پس از مدتی نیز انجام بارگذاری اطلاعات با بروز خطا متوقف می‌شود.

این دست اختلا‌ل‌های گسترده برای افرادی که به‌صورت دورکاری به فعالیت‌های خود می‌پردازند یا کسانی که به ارسال اطلاعات به دیگران سروکار دارند، بسیار گران تمام می‌شود. بااین‌حال، جیمیل تنها سرویسی نیست که به مشکل برخورده است و گویا پیام‌رسان اسلک نیز با مشکلاتی مشابه دست‌وپنجه نرم می‌کند.

گوگل اعلام کرده است که مشکلات پیش‌آمده را بررسی می‌کند و به‌زودی توضیحاتی را در مورد آن ارائه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات