گوگل فوتوز در ازای ۸ دلار در ماه بهترین عکس‌های کاربر را پرینت و ارسال می‌کند

یک‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل مشغول کار روی سرویس جدیدی است که کاربران در ازای پرداخت حدود ۸ دلار در ماه، می‌توانند بهترین عکس‌های خود را چاپ‌شده در محل تحویل بگیرند.
تبلیغات

مشترکان گوگل فوتوز به‌زودی می‌توانند با فعال‌کردن سرویس جدید این اپلیکیشن، ماهانه در ازای پرداخت ۷/۹۹ دلار، ۱۰ عکس برتر خود را در اندازه ۶ در ۴ اینچ روی صفحه‌ی سفیدرنگ و در محل زندگی‌شان تحویل بگیرند. به‌گزارش 9to5Google، گوگل فوتوز به‌صورت خودکار بهترین تصاویر موجود در حساب کاربری کاربر را برای چاپ انتخاب می‌کند. البته کاربر می‌تواند فهرست این تصاویر را به‌دلخواه تغییر دهد. براساس این گزارش، کاربر می‌تواند هر عکسی را برای چاپ انتخاب کند. 

کاربران این سرویس همچنین این امکان را خواهند داشت که در هر زمانی، فهرست علاقه‌مندی‌های خود را تغییر دهند. گوگل عکس‌ها را براساس این فهرست برای چاپ انتخاب خواهد کرد. گوگل سرویس مذکور را برنامه‌ای آزمایشی معرفی کرده است که در شروع، فقط در آمریکا فعال خواهد بود و هنوز مشخص نیست دامنه‌ی سرویس‌دهی‌اش به کشورهای دیگر هم خواهد رسید یا خیر.

شایان ذکر است کاربران نمی‌توانند برای فعال‌کردن این سرویس درخواست بدهند؛ بلکه کاربرانی که برای دعوت به این سرویس انتخاب می‌شوند، وقتی اپلیکیشن گوگل فوتوز را بازکنند، پیام «شما به سرویس آزمایشی ماهانه‌ی چاپ عکس دعوت شده‌اید» را مشاهده خواهند کرد. 

سرویس چاپ عکس گوگل از سال‌ها پیش فعال شده؛ اما گوگل در ماه‌های اخیر، بیشتر روی آن تمرکز کرده است. در‌حال‌حاضر، کاربران می‌توانند فقط با چند کلیک، هر عکسی از عکس‌های بزرگ تا کتاب عکس‌های شخصی خود را چاپ کنند. 

سرویس چاپ عکس به درآمدزایی گوگل از گوگل فوتوز کمک کرده است و همین امر باعث می‌شود آزمایشی‌بودن طولانی‌مدت سرویس جدید تقریبا منتفی به‌نظر برسد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات