امکان بزرگ‌نمایی ویدئو به‌زودی در Google Photos ارائه خواهد شد

سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
در چند ماه گذشته، گوگل ویژگی‌های جدیدی برای Google Photos در نظر گرفته است و به‌زودی، ویژگی کاربردی دیگری به این برنامه اضافه خواهد شد.
تبلیغات

گوگل فوتوز (Google Photos) برنامه‌ای است که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی به‌دلیل ویژگی‌های کاربردی‌اش از آن بهره می‌برند. این برنامه، برنامه‌ای برای مشاهده و ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدئوها است. دراین‌میان، خبر خوشحال‌کننده این است که گوگل سخت در تلاش است تا ویژگی‌های مفیدتری به برنامه‌ی گوگل فوتوز اضافه کند و نظر کاربران بیشتری را به‌خود جلب کند.

در‌حال‌حاضر، یکی از امکاناتی که گوگل روی آن کار می‌کند، بزرگ‌نمایی ویدئوهای در حال پخش در گوگل فوتوز است. به‌تازگی، سایت XDA شواهدی از ویژگی جدید این برنامه در نسخه‌ی 4.33 گوگل فوتوز کشف کرده است.

Google Photos

این قابلیت جدید بزرگ‌نمایی ویدئو بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود و همان‌طورکه انتظار می‌رود، تقریبا مانند ویژگی بزرگ‌نمایی در عکس‌ها کار می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید روی جزئیات خاص ویدئویی تمرکز کنید، می‌توانید از این قابلیت بهره‌مند شوید. هم‌اکنون، این ویژگی در مرحل‌یه توسعه است و پس از آماده‌شدن، دراختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت. البته گوگل اطلاعاتی از این ویژگی جدید منتشر نکرده است.

ناگفته نماند به‌تازگی اهالی مانتین‌ویو ویژگی پیام خصوصی و قابلیت برچسب‌زدن و تگ‌کردن افراد به‌صورت دستی را هم به برنامه‌ی گوگل فوتوز اضافه کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات