آیکون IGTV از اینستاگرام حذف شد

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام سرانجام تصمیم گرفت آیکون IGTV را حذف کند.
تبلیغات

برند IGTV از سال ۲۰۱۸ به اینستاگرام اضافه شد و فیسبوک قصد داشت با این نام تجاری محتواهای ویدئویی را توسعه دهد؛ اما همه‌چیز به‌دلخواه این شرکت پیش نرفت و استقبال چندانی از IGTV به‌صورت مستقل نشد. تمام این‌ها سبب شد فیسبوک در سال جدید میلادی با آیکون IGTV برای همیشه خداحافظی و آیکون IGTV را برای همیشه حذف کند؛ آیکونی که در گوشه‌ی سمت راست‌بالای صفحه‌نمایش کاربران در برنامه‌ی اصلی اینستاگرام قرار داشت.

IGTV

سخن‌گوی اینستاگرام دلیل حذف آیکون IGTV را این‌گونه توضیح داد:

هیچ کاربری به‌صورت داوطلبانه و دلخواه روی این آیکون ضربه نمی‌زد و تمایلی برای استفاده از این آیکون و واردشدن به IGTV به‌صورت مستقل وجود نداشت.

حذف آیکون IGTV به‌معنای حذف کلی این ویژگی نیست و کاربران مثل گذشته می‌توانند ویدئو‌های IGTV را در فید اصلی و تب کاوش و پست‌ها مشاهده کنند. IGTV امکان بارگذاری ویدئوهای  ۱۰ دقیقه‌ای را مهیا می‌کند و در آغاز راه‌اندازی قرار بود با یوتیوب رقابت کند؛ اما تا امروز نتوانسته با این سرویس بزرگ و جذاب ویدئویی رقابت کند. باید دید فیسبوک در آینده برای یکه‌تازی در عرصه‌ی انتشار فایل‌های ویدئویی چه برنامه‌ای دارد و آیا برای ایجاد تغییرات در IGTV تصمیمی گرفته است یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات