اسپاتیفای لیست محبوب‌ترین‌های سال را منتشر کرد

پنج‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای در آستانه‌ی آغاز سال نوی میلادی، فهرستی از محبوب‌ترین‌های این پلتفرم در سال جاری را منتشر کرد.
تبلیغات

 اسپاتیفای، لیست محبوب‌ترین آهنگ‌های سال جاری میلادی را در قالب Wrapped منتشر کرد. در این فهرست Post Malone خواننده‌ی پاپ آمریکایی با ۶.۵ میلیارد بار پخش، محبوب‌ترین هنرمند سال روی پلتفرم اسپاتیفای است. در این فهرست همچنین بیلی الیش خواننده‌ی ۱۷ ساله که امسال برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه‌ی گرمی هم شد با ۶ میلیارد بار پخش، در رده‌ی دوم قرار دارد.

آریانا گرانده، تیلور سوییفت، دریک، شان مندز و کاملیا کابیو دیگر هنرمندانی هستند که در این فهرست، رکورد بیشتر از یک میلیارد بار پخش را به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

Post Malone / پست ملون

Post Malone محبوب‌ترین خواننده‌ی سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم اسپاتیفای بوده است

اسپاتیفای همچنین فهرستی از تمایلات موسیقیایی هر کاربر هم در اختیار کاربران قرار داده است. این فهرست براساس بازخوانی آهنگ‌های مورد علاقه‌ی کاربر و باتوجه به محتوایی که او در این سال روی اسپاتیفای گوش داده تهیه شده است.

Wrapped اسپاتیفای به یک قابلیت محبوب برای بررسی دقیق میزان گوش دادن به موسیقی در طول سال تبدیل شده است. امسال و در آستانه‌ی پایان اولین دهه از هزاره‌ی سوم، اسپاتیفای فهرستی از محبوب‌ترین‌های این دهه هم تهیه کرده است.

برای مشاهده‌ی لیست Wrapped اسپاتیفای، می‌توانید به سایت آن (اینجا) مراجعه کنید و وارد حساب کاربری اسپاتیفای خود شوید. همچنین اگر می‌خواهید لیست پخش شخصی‌سازی شده‌ی خود شامل ۱۰۰ آهنگی که بیشتر از بقیه در سال ۲۰۱۹ گوش کرده‌اید را ببینید، راه‌های زیر را امتحان کنید:

  • به سایت Wrapped اسپاتیفای مراجعه کنید و وارد حساب کاربری اسپاتیفای خود وارد شوید. بعد از ورود، می‌توانید این لیست پخش را در قالب چندین اسلاید ببینید.
  • یا اپلیکیشن موبایل اسپاتیفای را باز کنید. در بخش جست‌وجو، بخش Wrapped را خواهید دید. کارت این قابلیت به رنگ صورتی قابل مشاهده است.

لیست محبوب‌ترین‌های دهه‌ی گذشته برای کاربران شخصی‌سازی نشده است. در این بخش می‌توانید مجموعه‌ای دست‌چین شده از آهنگ‌هایی که بیشترین تعداد اشتراک‌گذاری را داشته‌اند و با علاقه‌مندی‌های کاربر سازگار هستند، دراین بخش در دسترس هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات