زوم‌اپ: Splice؛ اپلیکیشنی ساده و جذاب برای ویرایش فایل ویدیویی

دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
مطالعه 3 دقیقه
Splice اپلیکیشنی ساده برای تولید و ویرایش ویدئو است که به‌کمک آن می‌توانید فایل‌های صوتی و عکس‌ها و فیلم‌ها را باهم ترکیب و آثار جذابی را خلق کنید.
تبلیغات

در زوم‌اپ‌های قبلی دو اپلیکیشن iMovie از اپل و Premiere Rush ادوبی را برای ویرایش ویدئو در دستگاه‌های iOS معرفی کردیم. در این مقاله نیز، اپلیکیشن Splice را برای سیستم‌عامل iOS معرفی می‌کنیم که درمقایسه‌با دو اپلیکیشن قبلی کمی ساده‌تر است و البته، از این موضوع برای جذاب‌ترشدن روند ویرایش بهره می‌برد.

در زمان انتخاب عکس‌ها و فیلم‌های دلخواهتان برای پروژه‌ی جدید، امکان جالبی که در Splice وجود دارد، این است که با انتخاب ویدئو، علامت آبی کوچکی درکنار آن پدیدار می‌شود و با انتخاب آن می‌توانید لحظات مهم ویدئو را علامت بزنید و به این شکل اپلیکیشن خودبه‌خود فایل را برش می‌دهد و ۵ ثانیه‌ی مربوط‌به هر لحظه‌ی مشخص‌شده را به پروژه اضافه می‌کند. پس از انتخاب محتوا نیز، به صفحه‌ی انتخاب موسیقی منتقل می‌شوید که می‌توانید از آهنگ‌های خودتان یا انواع گسترده‌ی صدای‌های موجود در برنامه استفاده کنید. سپس با تأیید مشخصات کلی پروژه، به صفحه‌ی ویرایش محتوا منتقل می‌شوید.

Splice
Splice

در صفحه‌ی پروژه، دو قسمت Video و Audio وجود دارد. در قسمت Video، می‌توانید با انتخاب هر مورد با دکمه‌های «+» درکنار آن، عکس و ویدئو و متن را به قبل یا بعد آن اضافه کنید. همچنین در بخش Audio، می‌توانید دو موسیقی پس‌زمینه و یک صدای ضبط‌شده با میکروفون داشته باشید و با انتخاب هر مورد آن را ویرایش کنید.

Splice
Splice
Splice

افزون‌براین، با انتخاب گزینه‌ی ویرایش برای عکس‌ها و ویدئوها، می‌توانید فیلترهای مختلف را بر آن‌ها اعمال و متن اضافه کنید و حالت نمایششان را تغییر دهید. با انتخاب نام پروژه از بالای صفحه نیز می‌توانید تنظیمات آن را تغییر دهید. زمانی‌که کار تمام شد، با انتخاب دکمه‌ی به‌اشتراک‌گذاری از بالا سمت راست، می‌توانید نتیجه‌ی نهایی را با کیفیت‌های مختلف ذخیره یا مستقیما در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید.

Splice
Splice

درمجموع، Splice اپلیکیشنی با رابط کاربری جذاب و امکانات مناسب است که با وجود رایگان‌بودن، تبلیغات هم ندارد. کاربران اپ‌استور نیز از آن بسیار راضی هستند و امتیاز ۴.۸ را به آن داده‌اند.

نکات مثبت

  • سادگی رابط کاربری
  • امکانات مناسب
  • فیلترهای متنوع
  • تعداد زیادی موسیقی‌های پس‌زمینه‌ی برنامه

نکات منفی

  • نمایش‌ندادن برخی فایل‌های موجود در دستگاه در زمان انتخاب محتوا

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات