اسپاتیفای مراسمی با محوریت تغییرات اپلیکیشن موبایلش برگزار می‌کند

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای در دعوت‌نامه‌ای که برای رویداد هفته‌ی آینده‌ی خود ارسال کرد، از تغییرات جدید در اپلیکیشن موبایلِ خود خبر داد.
تبلیغات

اسپاتیفای، غول سوئدی حوزه‌ی استریم موسیقی، با ارسال دعوت‌نامه‌ای، از رویدادی جدید در هفته‌ی آتی خبر داد. بر اساس شواهد و اشارات موجود در دعوت‌نامه اسپاتیفای، به‌ نظر می‌رسد که رویداد یادشده، بر آینده‌ی اپلیکیشن‌ موبایل این شرکت و ویژگی‌های مربوط به آن تمرکز داشته باشد. در این مراسم، گوستاو سودرستروم، مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه، بابار ظفر، نایب رئیس بخش توسعه‌ی محصول و تروی کارتر، مدیر بخش خدمات سازندگان حضور خواهند داشت.

از زمان ارسال این دعوت‌نامه، شایعات بسیاری در مورد آن مطرح شد. در ابتدا، قرار بر این بود که تنها نشست خبری برگزار شود؛ از این‌رو بسیاری از افراد احتمال به‌روزرسانی این اپلیکیشن با ویژگی‌های جدید و حضور این شرکت سوئدی در حوزه‌ی سخت‌افزار را مطرح کردند.

حال بر اساس دعوت‌نامه‌ی اخیر، مشخص شد که مراسم پیش‌ رو حول محور اپلیکیشن موبایل این شرکت است. اسپاتیفای از مدت‌ها پیش، آزمایش ویژگی صوتی جدیدی را شروع کرده است که به‌لطف آن، کاربران می‌توانند از امکان جستجوی صوتی بهره‌مند شوند. علاه بر مورد فوق، بلومبرگ پیش‌تر گزارش داد که اسپاتیفای در حال بررسی تغییرات جدیدی‌ برای اشتراک رایگان است؛ به‌ نظر می‌رسد که تغییرات یادشده، استفاده از این سرویس را برای کاربران رایگان راحت‌تر کنند.

قرار است این رویداد در روز ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) برگزار شود. اخبار تکمیلی این رویداد را می‌توانید از طریق زومیت دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات