معرفی اپلیکیشن‌های ضروری اندروید و آیفون

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر گوشی اندرویدی یا آیفون دارید حتما باید این برنامه‌ها را روی گوشی خود نصب کنید.
تبلیغات

آنچه که در فراگیر شدن و محبوبیت فوق‌العاده وسایل ارتباطی همراه نقش بزرگی را ایفا کرده است، برنامه و نرم‌افزارهای نوشته شده برای سیستم‌عامل این وسایل است. بی‌شک این برنامه‌ها نقش تعیین کننده در تجربه یک کاربر نسبت به وسیله و سیستم عامل مورد انتخاب‌شان دارد. برنامه‌های کاربردی می‌توانند جذابیت استفاده از سیستم‌عامل‌ها را دوچندان کنند و مانع از ایجاد احساس یکنواختی در استفاده از آن‌ها شوند. در این مقاله قرار است به سراغ جدید‌ترین نرم‌افزارهای آیفون، اندروید و آیپد در ماه تیر برویم و آن‌ها را به صورت مختصر خدمتتان معرفی کنیم.

آیفون، اندروید و آیپد، در این مقاله تصمیم داریم نرم‌افزارهای جدید و همچنین نرم‌افزارهای مفید دیگری که ممکن است تا به حال از قلم افتاده باشند را معرفی کنیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه شوید.

بهترین برنامه‌های آیفون

در نیمه اول ماه تیر قرار داریم، پس بهتر است تجدید نظری در لیست نرم‌افزارهای خود کرده و با اضافه کردن چند نرم‌افزار جدید، لیست خود را به روز و غنی کنید.

Chrome

سرانجام گوگل بعد از کش و قوس‌های فراوان مرورگر محبوب خود را برای پلت‌فرم iOS نیز معرفی کرد. این مرورگر از اکثر ویژگی‌های نسخه PC پشتیبانی می‌کند، به طور مثال ویژگی‌های همگام سازی رمز عبورها، به اشتراک گذاری تب و حالت ناشناس را برخوردار است.

لینک دانلود نرم‌افزار Chrome

Cloth

شاید شما از لباسی خوشتان بیاید ولی آیا آن لباس برای روزهای بارانی هم مناسب است؟ Cloth به شما کمک می‌کند تا مواردی از این دست را به خوبی تشخیص دهید. این برنامه برای ذخیره‌سازی و دسته‌بندی لباس‌های شما و پیشنهاد آن‌ها در شرایط متفاوت آب‌وهوایی بسیار مناسب است.

لینک دانلود نرم‌افزار Cloth

Yahoo Time Traveler

اگر قصد برنامه‌ریزی برای سفر به یک شهر ناآشنا را دارید ممکن است به مشکل برخورده باشید، می‌توانید بوسیله این نرم‌افزار برنامه گردش‌هایتان را تنظیم کنید. می‌توانید از بین ۲۹ شهر موجود یکی را انتخاب کنید، نقطه شروع و پایان را مشخص کرده، زمانی که می‌توانید اختصاص دهید را معین کنید و در نهایت خروجی نرم‌افزار یک برنامه زمان‌بندی شده و شسته رفته خواهد بود که تمامی اطلاعاتی که به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لینک دانلود نرم‌افزار Yahoo Time Traveler برای آیفون

App in the Air

شاید از نگاه شما فرودگاه محل دلگیر و کسل‌کننده‌ای باشد که مجبوراید ساعت‌ها به خاطر تأخیر در یک پرواز آنجا را تحمل کنید، اما اگر اطلاعات خوبی مثل یک مکان مناسب برای غذا خوردن یا نحوه اتصال به Wi-fi در اختیار شما قرار گیرد وضع کمی بهتر می‌شود. به غیر از این‌ها می‌توانید پرواز خود را تحت نظر داشته باشید یا مسافت‌ها را چک کنید و در کل هرآنچه می‌خواهید درباره سفر هوایی خود بدانید را از این برنامه دریافت کنید.

لینک دانلود نرم‌افزار App in the Air برای آیفون

Loopcam

تصاویر با فرمت GIF بسیار جالب و سرگرم کننده هستند به‌خصوص زمانی که آن‌ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه در تمام مراحل، از ساخت گرفته تا به اشتراک‌گذاری آن‌ها در انواع و اقسام شبکه‌های اجتماعی با شما همراه می‌شود.

لینک دانلود نرم‌افزار Loopcam برای آیفون

بهترین برنامه‌های اندروید در تیرماه۹۱

Flipboard

بعد از یک مدت طولانی انتظار بالاخره Flipboard به اندروید راه پیدا کرد. شما در این اپلیکیشن علاوه بر مطالعه اخبار، می‌توانید محتوای شبکه های اجتماعی خود را نیز دنبال کنید و اخبار مورد علاقه‌تان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. نسخه جدید این برنامه، شبکه اجتماعی گوگل پلاس و یوتیوب را نیز پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود نرم‌افزار Flipboard برای اندروید

CloudOn

به ویرایش کردن اسناد در تبلت خود نیاز دارید؟ این برنامه امکان ویرایش و مشاهده فایل‌های PowerPoint، Word و Excel را به شما می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توانید بسیاری دیگر از فایل‌ها نظیر JPG یا PDF را نیز مشاهده کنید و آن‌‌ها را با حافظه‌های ابری خود از قبیل Box، Dropbox، Google Drive و ... همگام‌سازی کنید.

لینک دانلود نرم‌افزار CloudOn برای اندروید

Nike+ Running

به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهید؟ Nike+ Running برای دویدن شما برنامه دارد. این برنامه پیشرفت شما را در نظر گرفته و انگیزه لازم را در شما برای تناسب اندام بهتر و سریع‌تر ایجاد می‌کند.

لینک دانلود نرم‌افزار Nike+ Running برای اندروید

Kicksend

برای شما بسیار راحت است که یک عکس یا فیلم را با دوستانتان به اشتراک گذارید ولی اگر قرار باشد تعداد زیادی را با هم به اشتراک بگذارید چطور؟ Kicksend این قابلیت را دارا است که تعداد زیادی عکس و فیلم را در آن واحد به اشتراک بگذارد.

لینک دانلود نرم‌افزار Kicksend برای اندروید

بهترین برنامه‌های آیپد در تیرماه۹۱

Condition One

آیا تا به حال به هنگام تماشای ویدیوهایتان کنجکاو شده‌اید که خارج از شات ویدیو چه اتفاقاتی افتاده بوده است؟ این یکی از برنامه‌های فوق العاده مبتنی بر ژیروسکوپ آیپد است که به شما اجازه می‌دهد تا ‌به تماشای کلیپ‌ها در زوایای مختلف بنشینید. به کمک عملیات swipes and taps و به سادگی می‌توانید یک ویدیوی ۱۸۰ درجه‌ای داشته باشید و بر روی هر قسمتی که تصمیم داشتید زوم کنید.

لینک دانلود نرم‌افزار Condition One برای آیپد

Vjay

با این برنامه می‌توانید موزیک ویدیوهای مورد نظر خود را به سادگی بسازید. برای اینکار می‌توانید از ساختارهای از پیش آماده این برنامه استفاده کنید و یا ساختارهای دیگری را خریداری کنید و سپس کلیپ‌های ساخته شده را در Apple TV یا سینمای خانگی خود پخش کنید.

Packing Pro

برای سفر آماده‌اید، چمدان خود را بسته‌اید و برای خروج از خانه حاضر می‌شوید که یک لحظه به یاد می‌آورید عطر خود را فراموش کرده‌اید. این برنامه به شما کمک می‌کند تا اسیر این فراموشی‌ها نشوید. با این برنامه می‌توانید لیستی از اقلام مورد نیاز هنگام سفر تهیه کنید و از به همراه داشتن آنها لذت ببرید.

Google Drive

اگر از سرویس ذخیره‌سازی ابری گوگل درایو برای ذخیره فایل‌های خود استفاده می‌کنید، حالا می‌توانید از طریق آی‌پد خود به فایل‌هایتان دسترسی داشته باشید. با گوگل درایو می‌توانید فایل‌های خود را با فرمت‌های متنوع برروی فضای ابری گوگل ذخیره نموده و از طریق ابزارهای مختلف به آنها دسترسی داشته باشید.

برنامه‌های کاربردی دیگری وجود دارند که ممکن است از قلم افتاده باشند، می‌توانید در بخش نظرات آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات