اینستاگرام پس از نمایشگر گوشی‌ها حالا به‌دنبال تصاحب نمایشگر تلویزیون‌ها است

سه‌شنبه 25 آذر 1404 - 21:00
مطالعه 2 دقیقه
دسته‌بندی ریلز در اپلیکیشن Instagram for TV
اپلیکیشن Instagram for TV، بخش ریلز اینستاگرام را به تلویزیون‌ها می‌آورد.
تبلیغات

ریلز یکی از محبوب‌ترین بخش‌های اینستاگرام در گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود و کاربران بخش زیادی از روز خودشان را به‌ آن اختصاص می‌دهند. این شبکه‌ی اجتماعی به سلطه‌ی خود روی بازار موبایل‌ها بسنده نمی‌کند و اکنون امکان تماشای ریلز روی تلویزیون را فراهم کرده است.

اپلیکیشن Instagram for TV به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران آمریکایی دستگاه‌های Amazon Fire TV قرار گرفته است. این برنامه، قسمت ریلز را از صفحه‌نمایش کوچک گوشی‌ها به نمایشگر عظیم تلویزیون‌ها منتقل می‌کند.

Instagram for TV ریلز‌ها را در کانال‌های موضوعی مانند کمدی و ورزشی دسته‌بندی می‌کند. کاربران می‌توانند با انتخاب کانال مدنظرشان، به‌صورت خودکار و پشت‌سرهم ریلز تماشا کنند.

به‌گفته‌ی اینستاگرام، کاربران تماشای ریلز با یکدیگر را سرگرم‌کننده‌تر می‌دانند و اپلیکیشن Instagram for TV به‌همین دلیل منتشر شده است.

تسا لاینز، مقام ارشد بخش محصول اینستاگرام، گفت: «Instagram for TV به کاربران اجازه می‌دهد تا ریلز‌ها را واقعاً با دوستانشان به‌اشتراک بگذارند، نه اینکه فقط آن‌ها را در دایرکت برای هم ارسال کنند.»

Instagram for TV درحال حاضر در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و در آینده برای کشور‌ها و دستگاه‌های بیشتری منتشر خواهد شد. اینستاگرام در این مرحله بهترین ویژگی‌ها برای تماشای ریلز روی نمایشگر‌های بزرگ را شناسایی می‌کند. شاید در آینده بتوان از گوشی به‌عنوان کنترل از راه دور برای Instagram for TV استفاده کرد.

کاربران می‌توانند حداکثر ۵ حساب کاربری اینستاگرام را به دستگاه Amazon Fire TV وصل کنند. به‌محض ورود به حساب، ریلز‌ها براساس علایق افراد در یک کانال ویژه دسته‌بندی می‌شوند.

تبلیغات
تبلیغات

نظرات