اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک‌شده را ساده‌تر کرد

شنبه 15 آذر 1404 - 09:15
مطالعه 1 دقیقه
مرکز پشتیبانی فیسبوک و اینستاگرام
متا با راه‌اندازی مرکز پشتیبانی یکپارچه برای فیسبوک و اینستاگرام، به یکی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران خود پایان می‌دهد.
تبلیغات

متا اعلام کرد که «مرکز پشتیبانی یکپارچه» جدید برای فیسبوک و اینستاگرام راه‌اندازی می‌کند؛ اقدامی که درواقع اعترافی به دشواری‌های کاربران برای دریافت کمک بوده است. این بخش جدید تمام ابزارها و گزینه‌های لازم برای گزارش مشکلات حساب کاربری یا بازیابی اکانت‌هایی که دسترسی به آن‌ها از دست رفته است را در یک مکان گرد هم می‌آورد.

متا در توضیح تغییرات مرکز پشتیبانی یکپارچه گفت: «کمک‌گرفتن درباره‌ی حساب باید ساده و در دسترس باشد» و تأکید کرد که پشتیبانی این شرکت همیشه مطابق انتظار کاربران عمل نکرده است. این قابلیت به‌صورت جهانی و برای کاربران هر دو شبکه‌ی اجتماعی روی iOS و اندروید ارائه می‌شود.

متا اعلام کرد که روی دستیار هوش مصنوعی کار می‌کند که قرار است برای بازیابی حساب یا مدیریت تنظیمات کمک فوری و شخصی‌سازی‌شده ارائه دهد. نسخه‌ی اولی این ویژگی فعلاً فقط برای کاربران فیسبوک فعال خواهد بود؛ اما متا قصد دارد آن را به سایر اپلیکیشن‌های خود نیز بیاورد.

به‌دلیل اینکه دسترسی به مرکز پشتیبانی ازطریق اپ‌های فیسبوک و اینستاگرام انجام می‌شود، هنوز مشخص نیست بخش پشتیبانی جدید برای کاربرانی که از حسابشان خارج شده‌اند چقدر کاربردی خواهد بود. متا می‌گوید روند بازیابی اکانت را نیز بازطراحی کرده و حالا پیداکردن گزینه‌های صحیح بازیابی با کمک هوش مصنوعی ساده‌تر شده است و سیستم بهتر می‌تواند دستگاه‌ها و موقعیت‌های قبلی کاربر را تشخیص دهد.

تبلیغات

نظرات