تردز با قابلیتی جدید شباهت بیشتری به ایکس پیدا می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
لوگو اینستاگرام تردز / Instagram Threads روی آیفون ۱۳ پرو مکس
تردز بخش جدیدی به‌نام Today's Topics راه‌اندازی کرده است که ترندهای خبری روز ایالات‌ متحده را به کاربران نمایش می‌دهد.
تبلیغات

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار پستی در تردز اعلام کرد ویژگی جدید این شبکه‌ی اجتماعی فهرستی از موضوعات محبوب را نشان می‌دهد که سایر کاربران درمورد آن‌ها گفت‌وگو می‌کنند. این فهرست در صفحه‌ی جست‌وجو و در فید For You نمایش می‌یابد و مرور پست‌های مرتبط را آسان‌تر می‌کند.

متا اخیراً اعلام کرده است که کنترل بیشتری برای محدودسازی توصیه‌ی محتوای سیاسی در تردز ارائه می‌دهد. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید تردز از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای انتخاب پست‌های محبوب و پرطرفدار استفاده می‌کند.

برای انتخاب محتوای محبوب به این نکته توجه می‌شود که چند نفر درمورد آن موضوع خاص صحبت می‌کنند و همچنین چند نفر با پست‌های مرتبط با موضوع تعامل داشته‌اند.

قابلیت Today's Topics در تردز

موسری می‌گوید تیمی از متخصصان محتوا در شرکتش حضور دارند تا مطمئن شوند موضوعات پرطرفدار روز، دستورالعمل‌ها و قوانین ترندز را نقض نمی‌کنند و تکراری یا گیج‌کننده نیستند. او می‌گوید موضوعات سیاسی، واجد شرایط حضور در بخش Today's Topics خواهند بود. کاربران می‌توانند محتوای خلاف قوانین تردز را گزارش دهند.

الساندرو پالوتزی، توسعه‌دهنده‌ی اپلیکیشن، ماه گذشته برای اولین بار اعلام کرد متا درحال کار روی ویژگی جدید Today's Topics است.

Today's Topics در پیدا کردن پست‌ها و سایر افراد در تردز به کاربران کمک می‌کند. تردز فعلاً این ویژگی را در ایالات‌ متحده ارائه می‌دهد اما طبق اعلام زاکربرگ در آینده‌ی نزدیک در سایر کشورهای جهان نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات