درآمدزایی کاربران توییتر از تبلیغات شروع شد؛ تا ۴۰ هزار دلار!

جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر / Twitter با پس زمینه کیبورد صفحه کلید
طرح درآمدزایی ازطریق تبلیغات توییتر که ایلان ماسک ماه‌ها پیش وعده‌اش را مطرح کرده بود، در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

توییتر می‌گوید تا ۷۲ ساعت آینده، بخشی از درآمدی را که ازطریق تبلیغات کسب کرده است به کاربرانش می‌دهد. ایلان ماسک چند ماه پیش وعده داده بود که توییتر بخشی از درآمد تبلیغاتی را با تولیدکنندگان محتوا سهیم می‌شود.

طرح درآمدزایی توییتر صرفا در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که سرویس اشتراکی توییتر بلو را خریداری کرده‌اند. کسب درآمد نتیجه‌ی نمایش تبلیغات در صفحه‌ی منشن‌های هر توییت است. حساب‌هایی که چند میلیون فالوور دارند، می‌گویند بین چند هزار دلار تا تقریبا ۴۰ هزار دلار درآمد کسب کرده‌اند.

توییتر می‌گوید قبل از پایان ماه جاری میلادی، تعداد بیشتری از تولیدکنندگان محتوا را برای حضور در طرح درآمدزایی واجد شرایط می‌کند.

بر اساس گزارش ورج، مشخص نیست که توییتر چگونه مبلغ درآمد کاربران را تعیین کرده و چه مقدار از درآمد را برای خودش نگه داشته است. حساب‌های کاربری برای حضور در طرح درآمدزایی توییتر باید در سه ماه اخیر به حداقل پنج میلیون بازدید دست پیدا کرده باشند.

بنی جانسون، یوتیوبر، می‌گوید قرار است ۱۰ هزار دلار از سوی توییتر دریافت کند؛ حساب کاربری Elon_Alerts که فعالیت‌های ایلان ماسک در توییتر را رهگیری می‌کند، ۲٬۲۰۰ دلار دریافت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات