مدیرعامل توییتر:‌ پلتفرم ما هفته گذشته بهترین روزهای خود را تجربه کرد

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لبخند لیندا یاکارینو / Linda Yaccarino مدیرعامل توییتر
اگرچه مدیرعامل توییتر می‌گوید این شبکه‌ی اجتماعی در هفته‌ی گذشته بهترین روزهایش را تجربه کرده، نمی‌دانیم این حرف براساس چه معیاری است.
تبلیغات

لیندا یاکارینو، مدیرعامل توییتر روز گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد با وجود هیاهوی ایجاد شده درمورد برنامه‌ی جدید تردز متا، توییتر هفته‌ی گذشته بیشترین میزان استفاده را تجربه کرده است.

یاکارینو با اشاره به نام اپلیکیشن اجتماعی جدید متا که چند روز قبل راه‌اندازی شده و سروصدای زیادی در فضای اینترنت به‌پا کرده، تمام تلاشش را انجام داد تا از توییتر صحبت کند. او گفت: «توییتر واقعاً از خودش پیشی گرفت. هفته‌ی گذشته بیشترین استفاده در روز را تجربه کردیم.»

همان‌طور که دیجیتال ترندز اشاره می‌کند، یاکارینو ماه گذشته پس‌ از ترک نقش خود به‌عنوان رئیس تبلیغات NBCUniversal، به‌عنوان مدیرعامل توییتر شروع به کار کرد. او درمورد اینکه بهترین روز توییتر براساس چه معیاری بوده، هیچ جزئیاتی ارائه نداد و البته ایلان ماسک، مالک توییتر درمورد مدت زمان حضور کاربران در روز و میزان روشن بودن نمایشگر گوشی‌های هوشمند صحبت کرد.

ادعای مدیرعامل توییتر درحالی مطرح می‌شود که تردز پس‌ از راه‌اندازی اولیه، هر روز قدرتمندتر شده است. براساس اعلام یکی از وب‌سایت‌های ردیاب، پلتفرم جدید متا که توییتر آن را به کپی‌سازی متهم کرده، در روز اول بیش‌ از ۱۰ میلیون کاربر گرفت و فقط در مدت پنج روز از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر گذشت. این رقم تقریباً معادل یک‌سوم تعداد کاربران توییتر است و البته نمی‌توان گفت چنین رشد سرسام‌آوری با همین سرعت ادامه خواهد یافت یا خیر.

از زمانی که ماسک توییتر را با قراردادی به ارزش ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، تغییرات متعددی را تجربه کرده که بسیاری از آن‌ها به‌طور مستقیم روی کاربران تأثیر دارد و علاوه‌براین نیمی از نیروی کار شرکت اخراج شدند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا با انتشار پستی در تردز گفت اعتقاد دارد توییتر به‌دلیل سهل‌انگاری روی محتوای توهین‌آمیز، عقب مانده است.

زاکربرگ می‌گوید: «هدف این است همزمان با گسترش تردز، این پلتفرم را به‌عنوان جامعه‌ای دوستانه حفظ کنیم. از نظر من چنین کاری ممکن است و در نهایت کلید موفقیت خواهد بود. این یکی از دلایلی است که مانع موفقیت توییتر شده و ما می‌خواهیم این‌ کار را با روش متفاوتی انجام دهیم.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات