وقتی هوش مصنوعی، چهره برندهای معروف را تصویرسازی می‌‌کند

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
در این شاتر شاهد چهره‌‌های برندهایی مثل اپل، مایکروسافت، سامسونگ، انویدیا، مک دونالد و غیره خواهید بود. اگر هر برند چهره ای داشت چگونه به‌نظر می رسید؟
تبلیغات

از زمانیکه هوش مصنوعی میدجرنی و سایر هوش مصنوعی‌های مولد تصویر معرفی شدند، مردم به‌طور دیوانه‌وار ایده‌های ریز‌ودرشت خود را تصویرسازی کردند. ما پرطرف‌دارترین ایده‌ها مثل سلفی خندان گاندی و چنگیز‌خان، چهره استادان هر رشته‌‌، کودکی بازیگران «فرندز» و تصویرهای زومیت با هوش مصنوعی را در شاتر برایتان به نمایش گذاشتیم.

وقتی مدتی از استفاده از مولدهای تصویر گذشت،‌ تماشای تصاویری که می‌ساختند هم از تب‌وتاب اولیه افتاد؛ اما همچنان ایده‌هایی نابی وجود دارند که کاربران با دیدنشان ذوق کنند. یکی از آخرین ایده‌های تصویرسازی‌شده با میدجرنی، چهره برندهای معروف است. این تصاویر در سابردیت midjourney که به محتوای تولیدشده با میدجرنی اختصاص دارد، به‌اشتراک گذاشته شده است. ایده‌پرداز و سازنده این تصاویر می‌گوید شگفت‌زده است که توانسته املا و شکل صحیح حروف NIKON را به‌درستی از میدجرنی بگیرد.

به پایین بروید و چهره برندهای معروف را تماشا کنید. امیدواریم این تصاویر برای دقایقی سرگرمتان کند.

بینگ
گوگل
اپل
سامسونگ
چهره مایکروسافت با هوش مصنوعی
مایکروسافت
سونی
فیسبوک
تیک تاک
یوتیوب
اینتل
نیکون
سیسکو
تسلا
انویدیا
ادوبی
نتفلیکس
آمازون
علی اکسپرس
ایکیا
مک‌دونالد
نسکافه
استارباکس
اوبر
مارلبرو
پمپرز

امیدواریم از تماشای این تصاویر لذت برده باشید. از نظر شما تصویرسازی کدام برند جذاب‌تر بود؟ کدام تصویر به تصور شما از آن برند نزدیک‌تر بود؟ و درنهایت در مورد این تصویرسازی‌ها چه فکر می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات