برندگان دهمین مسابقه عکاسی Audubon معرفی شدند

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پرندگان آمریکای‌شمالی با زیبایی افسانه‌ای و خیره‌کننده‌ی خود، از جذاب‌ترین سوژه‌های عکاسی حیات‌وحش‌اند. درادامه، برای تماشای گوشه‌ای از این زیبایی‌ها در آثار برگزیده‌ی مسابقه‌ی عکاسی Audubon، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

جمعیت ملی آدوبان (Audubon)، انجمن غیرانتفاعی فعال در حوزه‌ی محیط‌زیست، برندگان دهمین دوره‌ی مسابقات عکاسی سالانه‌ی خود با موضوع پرندگان افسانه‌ای آمریکای‌شمالی را از میان حدود دوهزار شرکت‌کننده معرفی کرد. در مسابقات سال ۲۰۱۹، علاوه‌بر بخش‌های جایزه‌ بزرگ، حرفه‌ای، آماتور و جوانان، در دو رده‌ی جدید نیز جوایزی به برگزیدگان اهدا شد: جایزه‌ی بخش «گیاهان برای پرندگان» (Plants for Birds) برای اثری که تعامل پرندگان با گیاهان بومی منطقه را به بهترین شکل ممکن به‌نمایش بگذارد و جایزه‌ی فیشر (به افتخار کوین فیشر، مدیر بازنشسته‌ی مجموعه)، به عکسی که خلاقانه‌ترین رویکرد را در میان آثار بخش‌های دیگر داشته‌ باشد. برای تماشای این آثار فوق‌العاده، با زومیت همراه باشید.

مسابقه عکاسی

برنده‌ی بخش جایزه بزرگ، کاترین سوادا

برنده‌ی بخش حرفه‌ای، الیزابت بوئم

مسابقه عکاسی

برنده‌ی بخش آماتور، ماریام کمال

مسابقه عکاسی

برنده‌ی بخش جوانان، سباستین ولاسکوز

مسابقه عکاسی

برنده‌ی بخش گیاهان برای پرندگان، مایکل شولت

مسابقه عکاسی

برنده‌ی جایزه فیشر، لی دنگ

مسابقه عکاسی

تقدیر ویژه در بخش حرفه‌ای، کوین ابی

مسابقه عکاسی

تقدیر ویژه در بخش آماتور، ملیسا راول

مسابقه عکاسی

تقدیر ویژه در بخش جوانان، گرت شیتز

این آثار علاوه‌بر چاپ در نسخه‌ی تابستان ۲۰۱۹ نشریه‌ی انجمن، در همایش دوسالانه‌ی Audubon که ماه جاری برگزار می‌شود و نیز در تور نمایشگاهی ویژه‌ای که در شعب و مراکز Audubon در سرتاسر آمریکا توقف خواهد داشت، به‌نمایش در‌خواهند‌ آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی جمعیت Audubon و مقایسه‌ی آثار برگزیده‌ی امسال با سال‌های گذشته، می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات