این قفل در هوشمند، سیستم تشخیص چهره دارد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
قفل هوشمند Lockly با فناوری تشخیص چهره
شرکت Lockly از یک سیستم هوشمند قفل در رونمایی کرده است که بر اساس فناوری تشخیص چهره کار می‌کند.
تبلیغات

شرکت Lockly که معمولا قفل‌های هوشمند جذابی را به بازار عرضه می‌کند، در رویداد CES امسال از قفل‌‌های جدیدی رونمایی کرده که یکی از آن‌ها، Matter Hub نام دارد.

به گفته‌ی Lockly، این امکان وجود دارد که Matter Hub را با گوگل هوم، اپل هوم و آمازون الکسا همگام‌سازی کرد. این قفل جدید Lockly، فضای چندانی را اشغال نمی‌کند و در کمتر از چند دقیقه می‌توان آن را نصب کرد.

علاوه بر این، Lockly از یک قفل هوشمند جذاب دیگر با نام Visage رونمایی کرده است که بر اساس فناوری تشخیص چهره کار می‌کند و توانایی پشتیبانی از اپل هوم را نیز دارد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت، صفحه کلید دیجیتال، امکان صدور کدهای موقت و وای فای داخلی برای دسترسی از راه دور اشاره کرد.

علاوه بر این، تیم Lockly Pro با هدف تولید قفل‌های هوشمند تجاری، Lockly Guard Deadbolt Z-Wave را معرفی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد از راه دور و با استفاده از Alram.com آن را کنترل کنند.

قفل هوشمند Matter با قیمت ۸۰ دلار و Visage با قیمت ۳۴۹ دلار دلار رسما از تابستان سال آینده به بازار می‌آیند. ناگفته نماند که قیمت Lockly Guard Deadbolt Z-Wave تاکنون اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات