گزارش زومیت از نمایشگاه InnoFest 2019 خاورمیانه ال جی

دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی هرساله نمایشگاه InnoFest 2019 خاورمیانه و آفریقا را با حضور فروشندگان و شرکا و رسانه‌ها برگزار می‌کند. این شرکت امسال در شهر سئول، سری جدید لوازم‌خانگی پریمیوم و پیشرفته‌ی خود را رونمایی کرد.
تبلیغات

ال‌جی در سال ۲۰۱۹، مجموعه‌ی گسترده‌ای از محصولات خود را در قالب سرویسی جامع عرضه کرده که بهترین راه‌حل برای افزایش کیفیت زندگی را ارائه می‌دهند. نمایشگاه InnoFest که امسال در پارک علم ال‌جی، مرکز برنامه‌های تحقیق و توسعه این شرکت، برگزار می‌شود، مزایای واقعی این نوآوری‌ها در زندگی را نشان می‌دهد. در این نمایشگاه، چندین محیط زندگی بازسازی‌شده به‌نمایش درآمده و بازدیدکنندگان فرصتی برای دیدن لوازم‌خانگی پرچم‌دار هم‌‌چون LG ThinQ و LG SIGNATURE و LG Objet را خواهند داشت. ال‌جی با تأکید بر طراحی و عملکرد و بهره‌وری، راحتی و لذت بیشتر را به زندگی مصرف‌کنندگان خواهد آورد.

هوش مصنوعی به‌نمایش‌درآمده در بخش ال‌جی ThinQ مهمانان را قادر می‌سازد تا شیوه زندگی با لوازم‌خانگی متصل به اینترنت را ازطریق محصولات متنوع و یکپارچه با خانه تجربه کنند. علاوه‌براین، محصولات پیشرفته و ممتاز LG Objet و LG SIGNATURE که با تمرکز روی طراحی ساخته شده‌اند، هماهنگی در طراحی و درعین‌حال عملکرد جداگانه در نمایشگرهای مجزا را به‌نمایش می‌گذارند.

تلویزیون رول‌شدنی SIGNATURE OLED TV R (مدل 65R9) که تحولی در این صنعت است، تلاش‌های مداوم ال‌جی برای جا‌به‌جاکردن مرزهای فناوری و طراحی را نشان می‌دهد و به یکی از جاذبه‌های اصلی در InnoFest تبدیل شده است. این تلویزیون ال‌جی، تنها در CES سال جاری بیش از ۷۰ جایزه را ازآنِ خود کرده و دوباره قدرت این شرکت را در بخش تحقیق و توسعه و تکنیک‌های تولید به‌رخ کشیده است.

درادامه با زومیت همراه باشید تا در قالب گزارشی ویدئویی، رویدادهای LG MEA Innofest 2019 را به نشان دهیم:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی محصولات جدید ال‌جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات