پازل: مساحت بیشتر | جایزه هفته: یک دستگاه تلفن‌هوشمند Xperia Z2

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید آخر هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای کار آماده کنید، بخش «پازل» برای شماست. در بخش «پازل» معماهای متنوعی برای کاربران زومیت منتشر می‌شود. در ادامه با پنجاه و هفتمین قسمت از سری «پـازل» همراه ما باشید.
تبلیغات

بخش «پـازل» به صورت هفتـگی و در روزهـای جمعه منتشر می‌شود. پنجاه و هفتمیـن قسمت از سری «پازل» همچون گذشته شامل دو بخش است: پاسخ معمـای شـماره پنجـاه و شش و یک «پازل» جدید! در ادامه با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت سـونی‌موبایل برگزار می‌شود. این هفته، به قید قرعه، به یکی از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه تلفن‌هوشمند Xperia Z2 اهداء خـواهد شــد. بـرای آشنــایی بیـشتـر با این دستگـاه می‌توانید به مقاله بررسی اکسپریا Z2 سونی وب‌سایت زومیت مراجعه کنید.

پیش از انتشار پاسخ پازل، به کاربران جدید سری «پازل» خوش آمد گفته و از همراهی شما کاربران همیشگی و خوب زومیت تشکر می‌کنیم. در طول هفته گذشته نزدیک به ۱۴‌هزار نفر در پازل پنجاه و ششم شرکت کردند. اما پاسخ معما:

پاسخ معما در تصویر زیر نمایش داده شده است:

بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگـان

برندگان خوش‌شناس «پازل پنـجـاه و شـشـم» عبارتند از:

خانم مرضیه جلالی، ۲۵ ساله از بندرعباس، لیسانس کامپیوترآقای حسین زمانی، ۲۰ ساله از اراک، دانشجوی برق صنعتیآقای کوروش سالاریان، ۲۸ ساله از تهران، کارشناسی ارشد مهندسی برقآقای حامد عبدالرحیم‌زاده، ۲۸ ساله از کرج، کارشناسی مهندسی صنایع

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت آونگ، به هر نفر، یک دستگاه فلش‌درایو ۱۶ گیگابایت ADATA مدل UV131 اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به برندگان تبریک گفته و برایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۵۷: جمعه ۱۱/مهر/۱۳۹۳(معمای ریاضی؛ سطح متوسط)

مساحت کدام شکل بیشتر است؟ آبی، زرد یا سبز؟ استدلال خود را بیان کنید.

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستانتان احترام گذاشته و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری نمایید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری نمایید.

اگر قصد داریـد پـاسـخ‌ خــود را ارسال کنــید، لــطفـاً بــه موارد زیــــر تـوجـه کنید:ایمیل آدرس:  //  موضـوع (Subject) ایمیل: Puzzle 57در بدنه ایمـیل نیز پـاسخ مـــعما، نــام، سن و شـمـاره تـماس خـود را درج نمـــایید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید که به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادهای خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تهیه شده در زومیت لینک مطلب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات