اینتل نرم‌افزار بهینه‌ساز بازی APO را به پردازنده‌های نسل ۱۲ و ۱۳ می‌آورد

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
یک زن در حال قدم زدن در کنار لوگو اینتل / Intel
پس از انتقادات فراوان به اینتل به دلیل عدم انتشار نرم‌افزار بهینه‌ساز بازی APO برای پردازنده‌های قدیمی‌تر، تیم آبی از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد.
تبلیغات

اینتل در جریان رویداد CES اعلام کرد که نرم‌افزار بهینه‌سازی بازی موسوم به APO را به پردازنده‌ اینتل نسل ۱۲ و ۱۳ می‌آورد.

فناوری بهینه‌سازی APO به گیمرها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خرید پردازنده جدید، در بازی‌های پشتیبانی‌شده، از نرخ فریم بالاتری بهره‌مند شوند. اینتل در آن زمان اعلام کرد که نرم‌افزار بهینه‌ساز APO تنها برای پردازنده‌های نسل ۱۴ و بالاتر در دسترس خواهد بود که باعث انتقاد فراوانی شد.

حالا به‌نظر اینتل به انتقادات واکنش داده و در گفت‌وگو با پی‌سی گیمر اعلام کرده که فناوری مذکور را به پردازنده‌های نسل ۱۲ و ۱۳ خود می‌آورد و همچنین بازی‌های بیشتری را به لیست سازگار با APO اضافه خواهد کرد.

ظاهرا برخی از بازی‌های جدیدی که از فناوری APO بهره خواهند برد شامل Rainbow Six: Siege و Metro Exodus و Guardians of the Galaxy و F1 22 می‌شوند.

اینتل فعلا لیست رسمی از بازی‌های پشتیبانی کننده‌ی APO و همینطور زمان انتشار نرم‌افزار بهینه‌ساز را برای پردازنده‌های قدیمی‌تر خود منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات