تراشه Dimensity 8200 مدیاتک ۱۰ آذر رسماً معرفی خواهد شد

جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
�مدیاتک طی هفته‌های گذشته سیستم-روی-چیپ‌های جدیدی برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرده است و این روند همچنان ادامه دارد، زیرا این شرکت خود را برای رونمایی از تراشه‌ی Dimensity 8200 آماده می‌کند.
تبلیغات

مدیاتک به‌طور رسمی با اشتراک‌گذاری یک پوستر تبلیغاتی تأیید کرده است که Dimensity 8200 در تاریخ یک دسامبر (۱۰ آذر) معرفی خواهد شد. این تیزر اشاره می‌کند که تراشه‌ی مذکور بیشتر روی بهره‌وری انرژی تمرکز خواهد کرد.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، شرکتiQOO اشاره کرده است که iQOO Neo 7 SE اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با پردازنده‌ی Dimensity 8200 عرضه خواهد شد؛ دستگاهی که انتظار می‌رود در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) معرفی شود. شایان‌ذکر است مدیاتک معرفی این گوشی را تأیید نکرده است.

اطلاعات فاش‌شده از Dimensity 8200 نشان می‌دهد این تراشه از چهار هسته‌ی Cortex A78 و چهار هسته‌ی Cortex A55 بهره خواهد برد. یکی از هسته‌های A78 این سیستم-روی-چیپ (SoC) با فرکانس ۳٫۱ گیگاهرتز، سه هسته‌ی A78 آن با فرکانس ۳ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کارآمد A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز کار خواهند کرد. این تراشه همچنین به پردازنده‌ی گرافیکی Mali G610 MC6 مجهز خواهد شد.

dimensity 8200

iQOO Neo 7 SE که قرار است اولین دستگاه مجهز به Dimensity 8200 باشد، احتمالاً با نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات معرفی شود. غیراز این ردمی نیز تصمیم دارد به‌زودی گوشی هوشمندی با این پردازنده‌ی جدید معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات