سامسونگ یک مرکز تحقیق‌و‌توسعه ۱۵ میلیارد دلاری در کره جنوبی احداث می‌کند

جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ مراحل احداث مرکز تحقیق‌و‌توسعه‌ی جدیدی را که روی صنعت تراشه متمرکز است در کره‌ی جنوبی آغاز کرد. این مرکز در ۶ سال آینده بودجه‌ای ۱۵ میلیارد دلاری دریافت می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ الکترونیکس صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مراحل احداث یک مرکز تحقیق‌و‌توسعه‌ی جدید را در کره‌ی جنوبی آغاز کرده و قصد دارد تا سال ۲۰۲۸ بالغ‌بر ۲۰ تریلیون وون (معادل ۱۵ میلیارد دلار) در این مرکز سرمایه‌گذاری کند تا فناوری‌های جدیدی برای تولید تراشه توسعه دهد.

به گزارش رویترز، سامسونگ که اکنون بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تراشه‌ی حافظه و دومین تولیدکننده‌ی قراردادی پردازنده در دنیا محسوب می‌شود گفته مرکز تحقیق‌و‌توسعه‌ی جدید که در منطقه‌ای در جنوب سئول احداث می‌شود «تحقیقات پیشرفته» روی نسل جدید تراشه و توسعه‌ی فناوری‌های جدید را براساس یک نقشه‌ی راه بلندمدت رهبری خواهد کرد.

سامسونگ در بیانیه‌ی خود می‌گوید به‌دنبال غلبه‌بر محدودیت‌های موجود در صنعت تراشه است. لی جائه‌یونگ، وارث سامسونگ که به‌تازگی عفو ریاست‌جمهوری دریافت کرده و به سمت خود به‌عنوان نایب‌رئیس این شرکت بازگشته، در مراسم کلنگ‌زنی مرکز تحقیق‌و‌توسعه‌ی جدید حضور داشت. شماری از مدیران ارشد سامسونگ نیز در مراسم حاضر شدند.

لی جائه‌یونگ با کارمندان سامسونگ و سپس مدیران شرکت به‌صورت جداگانه دیدار کرد تا درباره‌ی نحوه‌ی استفاده از فناوری‌های جدید برای تبدیل شدن سامسونگ به رهبر بازار نیمه‌هادی صحبت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات