اگزینوس یا اسنپدراگون، کدام نسخه از خانواده گلکسی اس ۲۲ وارد بازار ایران می‌شود؟ [به همراه ویدیو]

دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اخیراً خانواده گلکسی اس ۲۲ را با دو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ روانه‌ی بازار کرده است؛ اما به‌راستی گوشی‌های مذکور با کدام تراشه به دست مشتریان ایرانی می‌رسد؟
تبلیغات

مدت‌ها است که سامسونگ از سیاست عرضه گوشی‌های هوشمند با دو تراشه اگزینوس و اسنپدراگون پیروی می‌کند و جدیدترین پرچم‌داران کهکشانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سامسونگ معمولاً برای بازارهای کره جنوبی، ایالت متحده آمریکا و چین نسخه اسنپدراگون گوشی‌های هوشمندش را در‌ نظر می‌گیرد.‌

مقاله‌ی پیش‌رو در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ با افزوده‌شدن ویدئوی تحلیلی به‌روز شد.

به‌نظر می‌رسد که غول فناوری کره در خانواده گلکسی اس ۲۲ استفاده از تراشه‌های کوالکام را به سایر بازارها نیز گسترش داده است.

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات

گوشی‌های جدید سامسونگ با چه تراشه‌ای وارد بازار ایران می‌شوند؟ ما اخیراً کامنت‌های زیادی در این‌باره از طرف کاربران زومیت دریافت کرده‌ایم؛ بنابراین برای بررسی موضوع به‌طور مکرر با روابط عمومی سامسونگ در تماس بودیم. از قرار معلوم، سامسونگ خانواده گلکسی اس ۲۲ را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک در بازار خاورمیانه عرضه می‌کند و این در حالی است که در سالیان گذشته تراشه‌های اگزینوس در انحصار بازارهای خاورمیانه بود.

روابط عمومی سامسونگ می‌گوید که این واردکنندگان ایرانی هستند که تصمیم خواهند گرفت کدام نسخه از خانواده گلکسی اس ۲۲ را به کشور وارد کنند. جالب است بدانید که اغلب واردات گوشی‌های سامسونگ از کشورهای حاشیه خلیج فارس صورت می‌گیرد، بازارهایی که امسال در آن‌ها نسخه اسنپدراگون گوشی‌های یادشده در‌ دسترس خواهد بود؛ بنابراین ما گمان می‌کنیم که عرضه نسخه اسنپدراگون در کشورمان بسیار محتمل‌تر باشد.

گفتنی است ما نیز برای بررسی خانواده گلکسی اس ۲۲ نسخه‌های اسنپدراگون را در‌ اختیار داشتیم که می‌تواند مهر تأییدی بر این ماجرا باشد. البته همان‌طور که گفته شد، در نهایت واردکنندگان هستند که باید تصمیم بگیرند کدام نسخه را به کشور وارد خواهند کرد؛ بنابراین، ما همچنان این موضوع را از واردکنندگان پیگیری خواهیم کرد و طبیعتاً این مقاله نیز به‌روز خواهد شد.

این خبر با استناد به پیگیری زومیت از روابط عمومی سامسونگ نگاشته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات