احتمال معرفی سه مدل تراشه اگزینوس سامسونگ در سال ۲۰۲۱

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گفته می‌شود سامسونگ در سال ۲۰۲۱ سه مدل تراشه‌ی اگزینوس معرفی خواهد کرد که دو مدل از آن‌ها به پردازنده گرافیکی AMD مجهز خواهند بود.
تبلیغات

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، حساب کاربری Ice Universe در توییتر اعلام کرده است که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ سه مدل تراشه اگزینوس معرفی خواهد کرد؛ شامل یک تراشه میان‌رده، یک تراشه رده‌بالا و یک تراشه پرچم‌دار. گفته می‌شود دو مدل از این تراشه‌ها به پردازنده گرافیکی AMD مجهز شده‌اند.

بر اساس شایعات، اولین تراشه سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD در ماه ژوئن معرفی و اولین گوشی با این تراشه در سال آینده میلادی راهی بازار خواهد شد؛ البته این خبر هنوز تأیید نشده‌ است.

تراشه‌های سامسونگ برای گوشی‌ هوشمند استفاده می‌شوند؛ اما بعید نیست این شرکت تراشه جدید خود را در لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ به کار بگیرد. به گزارش ZDNet Korea، اگزینوس ۲۲۰۰ در سه‌ماهه سوم امسال معرفی خواهد شد. لپ‌تاپ‌های قبلی سامسونگ که با تراشه ARM راهی بازار شده‌اند، از تراشه اسنپ‌دراگون استفاده می‌کنند.

سومین تراشه سامسونگ میان‌رده خواهد بود و به‌احتمال زیاد جایگزین اگزینوس ۸۵۰ می‌شود. اولین اطلاعات فاش‌شده از این تراشه به این موضوع اشاره دارند که این محصول با شماره مدل S5E5515 شناخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات