رسماً تأیید شد: یک قابلیت بزرگ هوش مصنوعی به‌زودی به ویندوز ۱۱ می‌آید

چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کار با لپ تاپ Zenbook 14 ایسوس
مایکروسافت تأیید کرد که در کنفرانس بیلد ۲۰۲۴، نسل بعد Windows on Arm و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید ویندوز را به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

کنفرانس سالانه‌ی مایکروسافت بیلد که روی توسعه‌دهندگان تمرکز دارد، به‌زودی برمی‌گردد. غول ردموندی با راه‌اندازی صفحه‌ای جدید اعلام کرده است که بیلد ۲۰۲۴ تمرکز بسیار زیادی روی پلتفرم Windows on Arm و قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی ویندوز خواهد کرد.

مایکروسافت یک روز قبل از آغاز مراسم بیلد، رویداد دیگری با تمرکز بر سرفیس و هوش مصنوعی برگزار خواهد کرد. گفته می‌شود که در آن مراسم شاهد رونمایی مدل‌های جدید سرفیس و یک ویژگی هوش مصنوعی بزرگ برای ویندوز و دموهایی برای شکست‌دادن مک بوک ایر M3 خواهیم بود.

مایکروسافت در توضیحات مراسم بیلد گفته است که جلسه‌های مختلفی با محوریت «نسل بعدی پلتفرم Windows on Arm» و «یک ویژگی هوش مصنوعی کاملا جدید ویندوز» برگزار خواهد کرد. جلسه‌ی مربوط‌ به آرم، روی «عملکرد برتر در صنعت» برای اجرای اپلیکیشن‌ها متمرکز خواهد بود.

مایکروسافت همچنین می‌خواهد در اجلاس متمرکز بر نسخه‌ی آرم ویندوز، تجربه‌های جدیدی را رونمایی کند که امسال از راه می‌رسند؛ ازجمله اپلیکیشن‌های هوشمند ویندوزی با توانایی بهره‌گیری از واحد NPU در پردازنده‌ی کامپیوتر.

بر‌اساس ادعای افشاگران، مایکروسافت در مراسم بیلد از ویژگی هیجان‌انگیزی به نام AI Explorer برای ویندوز پرده برمی‌دارد که در نقش تایم‌لاین برای کارهای انجام‌شده در ویندوز ۱۱ فعالیت خواهد کرد. AI Explorer به شما امکان می‌دهد تا هرآنچه روی دستگاه خود دیده‌اید یا انجام داده‌اید، بازیابی کنید.

مراسم مایکروسافت بیلد ۲۰۲۴ از ۲۱ تا ۲۳ می (۱ تا ۳ خرداد) برگزار می‌شود. زومیت این مراسم مهم را به‌صورت جامع پوشش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات