هوش مصنوعی چگونه به File Explorer ویندوز ۱۱ اضافه می‌شود؟

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
کوپایلت ویندوز ۱۱
کوپایلت در فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ امکاناتی مثل خلاصه‌سازی و تجزیه‌وتحلیل اسناد را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
تبلیغات

مایکروسافت می‌خواهد هوش مصنوعی کوپایلت را با فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ ادغام کند. حساب کاربری PhantomOcean3 با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) جزئیات بیشتری درمورد ادغام کوپایلت با File Explorer ویندوز ۱۱ به‌اشتراک گذاشته است.

کوپایلت ازطریق منوی زمینه‌ی فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ دردسترس خواهد بود و با کلیک روی آن گزینه‌هایی مثل Send to Copilot و Summarize را دریافت خواهید کرد. کوپایلت درست در بالای Edit in Notepad قرار دارد و البته همه‌ی جزئیات درمورد این ویژگی مشخص نیست.

کوپایلت در فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱

هنوز نمی‌دانیم با انتخاب گزینه‌ی Summarize در فایل اکسپلورر، خلاصه‌ی محتوای مورد نظر در داخل این برنامه نمایش داده خواهد شد یا چت‌بات کوپایلت در نوار کناری ویندوز باز خواهد شد.

کوپایلت در منوی زمینه‌ی فایل اکسپلورر ویندوز به کاربران اجازه خواهد داد چندن نوع فایل را تجزیه‌وتحلیل کنند. این دستیار هوش مصنوعی علاوه‌بر متن و اسناد PDF می‌تواند فایل‌های سنگین پاورپوینت یا اکسل را خلاصه‌سازی کند و نکات کلیدی آن‌ها را در اختیار کاربر قرار دهد.

کوپایلتِ فایل اکسپلورر فعلاً در دسترس کاربران اینسایدر نیز قرار نگرفته است اما در صورتی که مایکروسافت تصمیم بگیرد این ویژگی را ارائه دهد، قطعاً اعضای اینسایدر اولین‌ دسته از کاربرانی خواهند بود که قابلیت مذکور را تجربه خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات