صفحه قفل گوشی‌های سامسونگ با One UI 6.1 تغییر می‌کند

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی اس ۲۳ اولترا / Galaxy S23 Ultra در دست
رابط کاربری One UI 6.1 قابلیت‌های هوش مصنوعی و تغییرات جذاب در صفحه‌ی قفل را به گوشی‌های سامسونگ می‌آورد.
تبلیغات

انتظار می‌رود رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ همزمان با عرضه‌ی سری گلکسی S24 منتشر شود. تغییرات این نسخه به اندازه‌ی One UI 6 چشمگیر نخواهند بود اما برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی و چند ویژگی جالب را به صفحه‌ی قفل گوشی سامسونگ اضافه خواهد کرد.

طبق ادعای یکی از افشاگران، One UI 6.1 به کاربران اجازه می‌دهد طرح‌های سفارشی و مختلف برای ساعت را روی صفحه‌ی قفل گوشی خود از طریق فروشگاه نرم‌افزاری سامسونگ دانلود و نصب کنند.

بعید به نظر می‌رسد که این ویژگی منحصر به سری گلکسی اس ۲۴ باشد. احتمالاً سامسونگ علاوه بر بهترین گوشی ها، به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای برخی از بهترین گوشی های میان رده و بهترین گوشی های اقتصادی خود نیز منتشر خواهد کرد.

سامسونگ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) در جریان مراسم گلکسی آنپکد سه گوشی پرچمدار گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را رونمایی خواهد کرد و احتمالاً قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی‌ها را به کمک One UI 6.1 نمایش خواهد داد. مشتاقیم ببینیم سامسونگ قیمت گوشی های جدیدش را چگونه تعیین می‌کند.

زومیت مراسم آنپکد ۲۰۲۴ را به رسم هرسال به‌طور کامل پوشش خواهد داد و می‌توانید از سایت یا شبکه‌های اجتماعی ما، مراسم را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات